۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۳۱۲۱۸۶
خطیب جمعه نجف آباد:

اجرای برجام راه حل مشکلات اقتصادی کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسناتی هوشیاری ملت در کنار پیروی از فرامین رهبری را دو عامل اصلی در تسلیم شدن دشمنان در میدان برجام برشمرد و گفت: در این میدان دشمن ذلیلانه تسلیم شد و به لطف خدا در این نبرد دیپلماسی سرافراز بیرون آمدیم.
حجت الاسلام حسناتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بهمن ماه را، ماه خاطره ها و حوادث بزرگ برشمرد و گفت: انقلاب، دین و صراط مستقیم و شرح لا اله الا الله است و تجلیل و زنده نگه داشتن انقلاب، از تکالیف واجب بر یکایک ما است.

 

وی با تشبیه انقلاب به شیرمردی که اکنون برای جهانیان شناخته شده، افزود: انقلاب نور الهی برای آزادی و کرامت این ملت و آزادی اسلام بود که دشمنان در هر عصری با انواع فتنه ها چون تغییر نظام از درون، استحاله کردن آرمان های نظام، محاصره کردن، به دنبال نابودی دستاوردهای انقلاب هستند.

 

حجت الاسلام حسناتی با اشاره به آغاز اجرای برجام و پیامدهای 13 سال کارشکنی های دشمنان، تصریح کرد: دشمنان به بهانه های واهی و دروغین که ایران می خواهد بمب اتم بسازد، چنان ضرری به ما زدند که از نبرد 8 ساله قوی تر و شدیدتر بود تا بتوانند انقلاب را به زمین بزنند.

 

وی هوشیاری ملت در کنار پیروی از فرامین رهبری را دو عامل اصلی در تسلیم شدن دشمنان در میدان برجام برشمرد و گفت: در این میدان دشمن ذلیلانه تسلیم شد و به لطف خدا در این نبرد دیپلماسی سرافراز بیرون آمدیم ولی به فرموده رهبری نباید برجام را راه حل تمام مشکلات بدانیم که 70 درصد از مشکلات به برنامه ریزی در سایه اقتصاد مقاومتی بستگی دارد.

 

اجرای برجام راه حل مشکلات اقتصادی کشور نیست

نماینده ولی فقیه در نجف آباد درباره اتفاقات منطقه و توطئه دیگر مستکبران در تجزیه کشورهای اسلامی، افزود: فراگرفتن آثار انقلاب در کشورهای خاورمیانه، دشمنان را بر آن داشت که با علم کردن گروه های تروریستی چون داعش به نابودی زیرساخت های کشورهای اسلامی پرداختند و چون این بار نیز شکست خوردند، توطئه جدید تجزیه این کشورها را در دست گرفته اند.

 

وی در ادامه بیان داشت: بمباران کردن زیرساخت ها مقدمه ای برای تجزیه کشورهای اسلامی است ولی ملت ها بیدار شدند و توطئه ها را می فهمند و سلاح مقابله با طرح های دشمنان را به کار می گیرند که خداوند خود به مجاهدین وعده پیروزی داده است و در سایه این مقاومتی که در جهان ایجاد شده، مستکبرین زمین می خورند.

 

حجت الاسلام حسناتی یکی از پارامترهای نشاط جامعه را برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم بیان کرد و گفت: با توجه به تذکرات رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از یک سو و توجه جدی به جلوگیری از حضور نااهلان در ارکان ملت، کار برای تأیید صلاحیت شدن افراد بسیار دشوار است.

 

وی با تذکر نسبت به رد صلاحیت شدن اکثریت کاندیداها در شهرستان نجف آباد و گلایه مندی مردم از این امر تأکید کرد: گلایه مندی مردم از این همه ریزش که در شأن مردم ولایتمدار و انقلابی نجف آباد نیست و به نوعی این رد صلاحیت ها نشان از غیرانقلابی بودن کاندیداها داشته باشد، زیبنده این نظام نخواهد بود و این که همه باید مؤید شورای نگهبان باشیم شکی وجود ندارد، اما اول کسی که باید در این زمینه رفع شبهه کند، خود شورای نگهبان است.

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه تأکید کرد: علاقه مندان به نظام از این همه ریزش نگران هستند که سبب ایجاد سردی شود که هر چه آرا بالاتر باشد باعث قوت نظام خواهد شد و از شورای نگهبان خواستاریم که لااقل افراد را به صورت شخصی درباره رد صلاحیت توجیه کنند و بدانید مردم این دیار با نظام و رهبری همان گونه که در انقلاب و 8 سال دفاع مقدس حضور داشتند، هنور نیز پابرجا هستند.

 

وی توجه جدی تر شورای نگهبان به این مسأله را خواستار شد و افزود: به گونه ای رفتار نکنیم که دشمنان و تفرقه افکنان این نظام و انقلاب این گونه پخش کنند که مردم این شهرستان ضد انقلاب هستند و کسی را قبول ندارند و انقلابی نیستند و اگر اختلاف سلیقه ای نیز وجود دارد همه در رکاب رهبری و پایبند به قانون هستند.  

 

امام جمعه نجف آباد در ادامه با تشکر و قدردانی از مردم شهیدپرور نجف آباد که در عرصه های مختلف عمرانی و بهداشتی سهم بی مانندی داشتند، افزود: مشارکت در طرح فاضلاب شهرستان که به عنوان الگویی کشوری معرفی شده، مشارکت خیریه ها در مسائل اجتماعی و سلامت، و حضور چشمگیر در طرح کتابخوانی از موارد بیان شده بود./1306/201/ب1

ارسال نظرات