۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۳۱۲۲۶۳
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

فعالیت شورای نگهبان تضمین کننده برگزاری انتخاباتی سالم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که شورای نگهبان یک نهاد انقلابی است، گفت: فعالیت این نهاد تضمین کننده برگزاری انتخاباتی سالم است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از شورای نگهبان به عنوان یک نهاد انقلابی یاد کرد و بیان داشت: همه باید به رأی شورای نگهبان احترام بگذارند.

 

وی با بیان این که فعالیت و مسؤولیت شورای نگهبان کار سنگینی است، افزود: نظارت شورای نگهبان تضمین کننده برگزاری انتخاباتی سالم است.

 

حجت الاسلام مبلغی از نیروهای و فقهای شورای نگهبان به عنوان افرادی عادل، عالم و دلسوز انقلاب یاد کرد و عنوان داشت: این افراد خودشان را وقف نظام و انقلاب کرده اند.

 

وی در ادامه با اشاره به مسؤولیت سنگین شورای نگهبان در در نظارت و تأیید صلاحیت کاندیداها، اظهار داشت: در این بین با رد صلاحیت برخی کاندیداها زمینه ناراحتی گروه ها و افرادی فراهم می شود.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که برخی افراد بدون فکر و یا با برنامه قبلی علیه شورای نگهبان دست به هجمه های گوناگون می زنند، تصریح کرد: باید آگاه باشند که این نهاد انقلابی براساس قانون و به وظیفه شرعی خویش عمل می کنند.

 

وی کار شورای نگهبان را یک نوع داوری عنوان کرد و ادامه داد: شورای نگهبان از ارکان ارزشمند نظام است.

 

تضعیف شورای نگهبان تضعیف نظام است

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که تضعیف شورای نگهبان تغضیف نظام است، افزود: اعتراض ها در زمینه رد صلاحیت ها باید به صورت قانونی طی شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پشت برخی رفتارها و اعتراض گروه ها به فعالیت و رأی شورای نگهبان برنامه هایی نهفته است که باید هوشیار باشیم.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: امروز بصیرت و هوشیاری دولت و ملت در برابر فتنه های پشت پرده و ورود هجمه ها به شورای نگهبان ضروری است./9459/302/ب1

ارسال نظرات