۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۳۱۲۸۱۹
مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انقلابی گری معیار انتخاب اصلح است/ دشمن در پی تضعیف نهادهای انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: دشمن تلاش گسترده ای برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش های انقلابی دارد و با ترفندهای مختلف در صدد نفوذ و رخنه در پایه های بنیادین انقلاب است.
حجت الاسلام انتظاري

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر حضور حداکثری ملت در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، اظهار داشت: بعد از حضور حداکثری انتخاب اصلح در اهمیت بعدی است.

 


وی با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح و نماینده مطلوب انقلابی، ابراز داشت: مردم لازم است از روی آگاهی و با هوشیاری کامل در کنار شناسایی خط و فکر افراد، آنان را به عنوان نماینده خود در قوه قانون گذاری انتخاب کنند.

 


مدیر حوزه علمیه استان به شاخصه های نمایندگان مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره و اضافه کرد: در کنار دیانت، امانتداری و مدافع ارزش های انقلاب بودن از ملاک های انتخاب است، منتخب مردم باید قدرت ایستادگی در برابر استکبار را داشته باشد.

 


وی با بیان این‌که ولایت فقیه و خط مشی انقلاب اسلامی و نگهبانی از ارزش های اسلامی ملاک مردم در انتخاب افراد و نمایندگان دو مجلس باشد، تصریح کرد: انقلابی گری و تعهد به نظام اسلامی نباید در ملاک های مردم کم ارزش جلوه کند.

 


حجت الاسلام انتظاری به برخی سخنان و اقدامات در زیرسوال بردن شورای نگهبان قانون اساسی اشاره و تأکید کرد: شورای نگهبان رکن اصلی نظام و پایه مستحکم انقلاب اسلامی است و نظر نهایی آن نهاد باید ملاک صلاحیت افراد باشد.

 


وی با اشاره به تلاش دشمن در تخریب نهاد های انقلابی، افزود: دشمن تلاش گسترده ای برای ضربه زدن به انقلاب و ارزش های انقلابی دارد و با ترفندهای مختلف در صدد نفوذ و رخنه در پایه های بنیادین انقلاب است.

 


امام جمعه جلفا از مردم خواست با هوشیاری و دشمن شناسی تلاش دشمن را برای حذف ارزش های دینی و پیاده سازی اندیشه های سکولار در جامعه را خنثی و راه را برای ایادی استکباری در نهاد های حساس کشور مسدود کنند.

 


وی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی خواست نجات کشور از مشکلات و همچنین نگهبانی از ارزش های اسلامی و عمل به توصیه های رهبری را خط مشی خود در انتخابات و پس از انتخاب شدن قرار دهند./854/302/ب1

ارسال نظرات