۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۳۱۳۰۲۸
معاون حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی زمینه ساز عزت و اقتدار ملت ایران شد

خبرگزاری رسا ـ معاون حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امام خمینی(ره)، عزتمندی و ارزش را به ملت ها و انسان ها هدیه داد، گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عزت و عظمت ارزنده ای قرار داشته و دارای جایگاهی ارزشمند در عرصه جهانی و منطقه ای است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام لطیف صادقی، معاون حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان این که دهه فجر نشان داد که برای مردم ایران خواستن توانستن است، ادامه داد: در دهه فجر ثابت شد که ملت ایران می توانند در همه عرصه ها به خود متکی بوده و بر قله‌های رفیع افتخارات در همه زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستند.  

 

وی بیان داشت: هر روز این دهه یادآور حماسه‌آفرینی‌های مردم اسلام دوست ایران است که با توکل به خداوند متعال و با عزمی راسخ توانستند رژیم سلطه ستم شاهی را از پای درآورده و آن را سرنگون سازند و به جای آن اسلام ناب محمدی را جایگزین کنند.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام اجتماعی ما به وجود آورد، گفت: شکل‏گیری یک نظام دینی و طرح دین در قالب یک نظام در راستای همین مقوله است. 

 

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که ترویج ارزش‌های اسلامی به نسل امروز و تبیین جایگاه ولایت فقیه باید بیشتر در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای معرفی دستارودهای انقلاب است. 

 

وی با بیان این که انقلاب ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها است که به رهبری امام راحل در برابر ظلم رژیم طاغوت به پیروزی رسید، گفت: مردم ایران اسلامی همواره در همه صحنه های دفاع از نظام و انقلاب ‌حضور یافته اند و این امر موجب شده که دشمن در راه رسیدن به اهداف و آرمان های خود ناکام بماند.

 

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ایام دهه فجر تاریخ پر افتخاری برای ملت ایران در سراسر جهان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: امام راحل با ایمان راسخ به همراه انقلابیون وفادار در جهادی بصیرت‌بخش با نشان دادن چهره زشت آمریکا و استکبار نوید پیروزی را جهانی کرد.

 

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه خیزش‌های مردمی در دنیا به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آغاز می‌شود، ادامه داد: اندیشه‌های ناب امام راحل به عنوان الگویی ماندگار برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی هدف از گرامی‌داشت یاد و خاطره و پیروزی انقلاب را میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: در این ایام بار دیگر تداوم حضور مردم و پشتکار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی بیشتر به منظور دستیابی به توسعه پایدار استمرار می‌یابد.

 

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امام خمینی(ره) زمینه ساز حرکتی ارزشمند در ایران اسلامی هستند، گفت: اگر ملتی خواهان عزت، شرف و استقلال است باید تحول در درون خود پدید آورد.  

 

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که انقلاب اسلامی سبب عزت و استقلال کشور شده است، گفت: انسان مؤمن در دورن، بیرون و جامعه خود عزیز و شریف بوده که نخستین درس انقلاب داشتن عزت و عظمت است. 

 

معاون حوزه علمیه مازندران با بیان این که استقلال همواره ثمرات گرانقدر و ارزشمندی دارد، گفت: رفع وابستگی به بیگانگان سبب عزت و تعالی جوامع مختلف شده و ثمرات گرانقدری دارد که می تواند اثرگذاری والایی برای جامعه داشته باشد. 

 

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر این که امام خمینی(ره)، عزتمندی و ارزش را به ملت ها و انسان ها هدیه داد، بیان داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عزت و عظمت ارزنده ای قرار داشته و دارای جایگاهی ارزشمند در عرصه جهانی و منطقه ای است.

 

وی با اشاره به این که دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دهه فجر مقطع رهایی و حرکت در مسیر استقلال ملت ایران است که باید از آن استفاده شایسته ای صورت گیرد./1317/202/ب1

ارسال نظرات