۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۳۱۳۰۹۷
امام جمعه شهرستان هفتگل اهواز:

نفوذ؛ راهبرد جدید دشمن برای براندازی و ایجاد موانع در سد راه انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان هفتگل اهواز با تأکید براین که دشمن و مستکبران جهانی در تمامی صحنه هایی که علیه براندازی انقلاب اسلای حضور داشتند با ناکامی مواجه شده و با رهنمودهای امام امت و رهبری ولی امر مسلمین به بن بست ختم شد، گفت: راهبرد جدید دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نفوذ است و این استراتژیک را در پیش گرفته است.
پروژه نفوذ

حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه شهرستان هفتگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به خسارات مادی و معنوی وارد شده به ملت و نظام اسلامی در فتنه 88 که مورد توجه رهبر معظم انقلاب بودند، ابراز داشت: دشمن همواره به دنبال آن بوده که از طریق ها مختلف همچون ایجاد اختلاف های قومیتی، تحریم، تهمت ها و دیگر موارد موانعی را در سد راه انقلاب اسلامی قرار دهد.

 

وی با تأکید براین که دشمن و مستکبران جهانی در تمامی صحنه هایی که علیه براندازی انقلاب اسلای حضور داشتند با ناکامی مواجه شده و با رهنمودهای امام امت و رهبری ولی امر مسلمین به بن بست ختم شد، خاطرنشان کرد: راهبرد جدید دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نفوذ است و این استراتژی را در پیش گرفته است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که دشمن به دنبال نفوذ در ارکان‌های نظام، دولت، مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، تأکید کرد: دشمن عواملی در داخل و خارج از کشور اجیر کرده که به مقاصد شوم آنها دست پیدا کنند.

 

امام جمعه شهرستان هفتگل گفت: شورای نگهبان و مردم بصیر جمهوری اسلامی ایران هوشیار باشند که از انتخاب کاندیداتوری که صلاحیت نظام را ندارد، خودداری کنند.

 

حجت الاسلام خلیلی ادامه داد: نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نخست باید دلسوز مردم و نسبت به فعالیت خود از تخصص و تعهد لازم بهره‌مند باشد.

 

شایان ذکر است، از میان 24 نفری که برای شرکت در پنجمین دوره مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه استان خوزستان نام نویسی کرده بودند، صلاحیت هفت نفر تائید و شش نفر انصراف دادند و  11 نفر نیز رد شده اند./9453/302/ب2

ارسال نظرات