۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۳۱۳۵۱۴
آیت الله دری نجف آبادی:

وهابیت‌ بزرگ‌ترین دشمن اسلام است/ شرکت در انتخابات عبادت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی گفت: شرکت در انتخابات تنها در جمهوری اسلامی عبادت محسوب می‌شود، چرا که مردم برای رضای خدا این عمل را انجام می‌دهند و ملت عزیز کشورمان با حضوری پر شور در صحنه انتخابات آگاهانه و تیزبینانه کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که جمهوری اسلامی ضد تروریسم است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در جبهه های مختلف مبارزه با داعش و وهابیت آماده شهادت و دفاع از اسلام است.

 

سازمان ملل،‌ آمریکا، فرانسه و انگلیس انصاف داشته باشند

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امروز شاهدیم برخی از کشورهای غربی چشم های خود را بر روی فتنه های آل سعود و رژیم صهیونیستی که کانون فتنه و حمایت از تروریسم هستند را بسته اند و انقلاب اسلامی را که 17 هزار شهید ترور در مبارزه با تروریسم در کارنامه خود دارد را متهم به حمایت از تروریسم می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که سازمان ملل،‌ آمریکا، فرانسه و انگلیس باید انصاف داشته باشند و ببینند منشأ فتنه تکفیری و داعش کجا است، گفت: سازمان ملل باید مشخص و اعلام کند که تکفیر و داعش از کجا شروع شده و با پول چه کسانی تغذیه می شوند و چه کسانی هم اکنون مردم یمن و فلسطین را به خاک و خون کشیده اند.

 

اسلام آل سعود، اسلام وهابیت و تکفیر است

امام جمعه اراک با اشاره به این که آل سعود برای مبارزه با مردم بی گناه 609 میلیون دلار به دولت یکی از کشورها کمک کرده است تا شیعیان را در این کشور به خاک خون بکشند، گفت: امروز وهابیت،‌ بزرگ ترین دشمن اسلام است که می‌طلبد کشورهای اسلامی با اتحاد یکدیگر این فتنه را خاموش کرده و از بین ببرند.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی با بیان این که اسلامی که آل سعود در منطقه نشان می‌دهد اسلام وهابیت و تکفیر و این اسلام دروغین است، خاطرنشان کرد: اسلام دین خشونت نیست و با همه ادیان دیگر با صلح، صفا و مروت رفتار می‌کند.

 

ملت بزرگ ایران اسلامی در هرشرایطی پای نظام ایستاده‌اند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان این که امسال هم مانند سال‌های پیش مردم ایران بار دیگر در 2 بهار پیش‌رو حماسه می‌آفرینند، اظهار کرد: امسال در ایران اسلامی شاهد 2 بهار معنویت، عزت، شرف، آزادگی، حماسه و آزادی هستیم یکی یوم الله فجر و دیگر انتخابات اسفندماه است و ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به جهانیان ثابت می‌کنند که در هرشرایطی پای این نظام ایستاده‌اند.

 

امام جمعه اراک 22 بهمن را روزی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه به جهانیان اثبات خواهند کرد که ایران، یاران امام و نسل دو و سوم انقلاب زنده، پویا و پرقدرت پشتیبان انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند.

 

ملت ایران اسلامی از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نخواهند کرد

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد:  22بهمن ماه به دنیا ثابت کرد که ملت ایران با تمام فشار ها، کمبودها و مشکل ها، پای نظام و آبروی آن ایستاده اند و از زیر بار مسؤولیت شانه خالی نخواهند کرد و در مقابل زود و ظلم ایستادگی خواهند کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که انتخابات یک عبادت ملی است، خاطرنشان کرد: انتخابات تنها در جمهوری اسلامی عبادت محسوب می‌شود، چرا که مردم برای رضای خدا این عمل را انجام می‌دهند و ملت عزیز کشورمان با حضوری پر شور در صحنه انتخابات آگاهانه و تیزبینانه کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

 

امام جمعه اراک تصریح کرد: انتخابات در ایران اسلامی بیانگر آن است که یران اسلامی تا آخرین نفس پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است و حضور در انتخابات انجام وظیفه و ادای احترام به نظام، قانون اساسی، شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب است./842/201/ب1

ارسال نظرات