۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۳۱۳۶۵۳
همزمان با ایام‌الله دهه فجر صورت می‌گیرد؛

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد شاخص استان تهران

خبرگزاری رسا ـ نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در همه مساجد شاخص تهران سخنرانی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزا می‌شود.
حجت‌الاسلام خانپور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام خانپور، نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران در کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، که در همین مرکز برگزار شد، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی حجج اسلام والمسلمین خاتمی، صدیقی، پناهیان، ابوترابی، رییسی، مصلحی، مؤمنی، سعیدی، عبدوس و بی آزار تهرانی در همه مساجد شاخص تهران با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و دهه فجر برنامه سخنرانی خواهند داشت.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه آیین دوستی، در دهه فجر، عنوان کرد: این مسابقه در خصوص نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم(ع) است که طی آن سفارشات مهمی در آیین دوستی به شیعیان داشتند، این طرح با مشارکت بسیج آموزش و پرورش در ایام دهه فجر برگزار می‌شود که بق قید قرعه به نفرات برتر نیز جوایزی داده خواهد شد.

 

نماینده مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه و غرفه‌های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی، برپایی نماز جماعت در مسیر راهپیمایی توسط ائمه جماعات از دیگر برنامه‌ها در ایام دهه فجر است.

 

حجت‌الاسلام خانپور، بیان داشت: تابلو و بیلبردهای تبلیغاتی با مضامینی از جملات کوتاه از امام و رهبر معظم با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی در شهر تهران نصب شده و در مناظر عمومی نسب گردیده است.

 

در ادامه دهقانی، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به برنامه‌های این مرکز در ایام دهه فجر، گفت: با توجه به تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر این ستاد حالت اجرایی و قانونی به خود گرفته است برنامه های خود را در بسته سیاست‌گذاری شده ابلاغ می‌کند.

 

وی افزود: نخستین برنامه ستاد برای ایام دهه فجر گنجاندن امر به معروف و نهی از منکر و اعتراض به شهادت شیخ نمر شهید امر به معروف و نهی از منکر است، که پیشنهاد داده شده است اگر تصویب شود اجرایی خواهیم کرد.

 

نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: ارائه شعارهایی با مضامین امر به معروف و نهی از منکر در خصوص مطالبات مردم، ارائه سخنرانی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، اجرا و طراحی پوسترها پیرامون امر و نهی، ایجاد غرفه هایی برای ارائه بسته های فرهنگی تبلیغی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر،  از دیگر برنامه های ما ستاد است.

 

دهقانی در پایان خاطرنشان کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر هر کدام برنامه های خود را مجزا اعلام و اطلاع رسانی می‌کنند./807/202/ب2

ارسال نظرات