۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۳۱۴۰۰۵

مزار شهدای کرمانشاه با حضور مسؤولان گلباران شد

خبرگزاری رسا ـ استاندار کرمانشاه در مراسم گلباران مزار شهدای استان، گفت: مکتب انقلاب ایران، مکتب سیدالشهدا است.
گلباران مزار شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیان، استاندار کرمانشاه، جمعی از مسؤولان و مردم پیش از ظهر امروز با گلباران مزار شهدای استان با آرمان های بلند امام راحل و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.


این مراسم که به مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، یادآور دین بزرگ شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بر دوش ملت ایران و ضرورت پاسداشت آرمان ها و حفظ و پیشبرد اهداف انقلاب است.


اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی عنوان داشت: باید دستاوردهای انقلاب و شهدای گرامی را پاس داشت.


وی انقلاب اسلامی ایران را منحصربه فرد خواند و افزود: در طول تاریخ تعداد انقلاب هایی که همانند انقلاب ایران نظام سیاسی حاکم بر کشور را دگرگون کنند معدود و انگشت شمار است و هیچ انقلابی را نمی توان با انقلاب اسلامی ایران قیاس کرد.


استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نهضت و حرکت سیاسی انقلاب با پشتوانه طولانی، در کشور تغییرات اساسی ایجاد کرده است، ایران فی نفسه از کشورهای مشابه متمایز است، ملت ایران برای تغییر سرنوشت خود پیشتازی داشته است.


رازانی تأکید کرد: رهبری که امام خمینی (ره) بر نهضت انقلاب وارد کرد موجب شد مردم از شروع تا پیروزی انقلاب بصورت یکپارچه دنباله رو رهبر خود باشند و در این زمینه انقلاب ایران ممتاز و سرآمد است.


وی خاطرنشان کرد: ارتباط های مردم با امام راحل بسیار روشن و صریح بود و تمام رهنمودهای امام به مردم می رسید که سبب ایجاد تحول در کشور و پیروزی انقلاب شد.


استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش شهدای انقلاب در به بار نشستن خواست مردم، گفت: شهدا به تبعیت از سیدالشهدا (ع) جان دادند اما زیر بار ذلت نرفتند، مکتب انقلاب مکتب امام حسین (ع) است و مفهوم شهادت به کمک مردم آمده و انقلاب به پیروزی رسید.


رازانی در پایان ابراز داشت: انقلاب ایران پس از به بار نشستن با هشت سال جنگ تحمیلی مواجه شد اما همین انقلاب که در معرض جنگی تمام عیار قرار گرفته بود با فرهنگ شهادت و مقامت و ایستادگی مردم در مقابل دشمنان به پیروزی رسید./857/203/ب1

ارسال نظرات