۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۳۱۵۴۲۲
همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی؛

مسابقه کتابخوانی «بازگشت به عهد قدسی» در جامعة الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی «بازگشت به عهد قرسی» ویژه خواهران طلبه غیرحضوری جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.
مسابقه کتابخواني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقه کتابخوانی «بازگشت به عهد قدسی» با رویکردی برای بیان تطبیقی انقلاب اسلامی ایران با حکومتی الهی و دینی که در غدیرخم حضرت رسول اکرم(ص) اساس و پایه آن را بنیان گذاشتند ویژه خواهران طلبه غیر حضوری جامعة الزهرا(س) برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این مسابقه تا 30 اسفند ماه فرصت دارند و می‌توانند برای تهیه کتاب به صورت فایل PDF نوشته اصغر طاهرزاده از سایت فرهنگی «المیزان» اقدام کنند.

 

همچنین کمک هزینه سفر به مشهد مقدس یخشی از جوایز این مسابقه برای برگزیدگان مسابقه اعلام شده است.

 

گفتنی است، شرکت کنندگان می‌توانند برای حضور در مسابقه از مسیر سامانه دانش پژوهان، آیکون آزمون آنلاین در مسابقه شرکت کنند.


شایان ذکر است، ارتقای بینش سیاسی شرکت کنندگان، ترویج فرهنگ انقلابی با محوریت خانواده انقلابی، ارتقای سطح دانش شرکت کنندگان به‌خصوص طلاب جوان در مورد ریشه‌های انقلاب اسلامی و تببین وظایف طلاب جوان برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و یاری گری مرجع عالی‌قدر جهان اسلام امام خامنه ای از اهداف محوری برگزاری این مسابقه برای طلاب خواهر است./968/604/ب2

ارسال نظرات