۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۳۱۷۷۳۰
امام جمعه اهر:

انتخاب اصلح تیری بر چشم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهر با تأکید بر انتخاب اصلح و توجه به ملاک های انقلابی گری، گفت: امروز رسانه های دشمن به مردم می گویند که به چه کسی رأی دهند.
حجت الاسلام ناصر حاجي‌زاده، عضو شوراي اسلامي حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر و کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شنبه شب در جمع مردم شهرستان میانه قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت را دارایی بزرگ مسلمانان دانست و اظهار داشت: باید قدر این نعمت ها را دانست.


وی با بیان این‌که نبی مکرم اسلام از چنان عظمتی برخوردار است که هیچ کس جز معصومان آن را درک نخواهند کرد، افزود: انفاق در راه خدا از ویژگی‌های پیامبر (ص) است، اگر پیامبر برخی نیازهای فقرا را نداشت آنان را به در خانه دخترش فاطمه می‌فرستاد.


امام جمعه اهر با تأکید بر حفظ حجاب و عفاف در زنان، حضرت زهرا (س) را الگوی زنان مسلمان عنوان و تصریح کرد: حضرت زهرا در ولایتمداری الگوی تمام مسلمانان است، از جمله مسائلی که در زندگی این بزرگوار اهمیت داشت ولایت بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش طلاق در جامعه، آن را معضل بزرگی خواند و ادامه داد: از هر سه ازدواج یک ازدواج به طلاق می انجامد، این نشان از آن دارد که امروز در الگوبرداری از ائمه دچار ضعف هستیم.


کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نعمت ولایت فقیه در نظام اسلامی، خاطرنشان کرد: در طول پیروزی انقلاب اسلامی حتی دشمنان نیز کارایی و کارآمدی ولایت فقیه را مورد تأکید داشتند، در این 37 سال دیدیم که ولایت فقیه کشور را در مسیرهای سخت به اقتدار رساند.


وی با بیان این‌که نعمت ولایت فقیه نظام اسلامی را از دشمنی ها صیانت کرد، ادامه داد: امروز به برکت ولایت فقیه کشور و نظام اسلامی در اوج اقتدار و پیشرفت قرار دارد،  عزتی را که امروزه صاحب آن هستیم مدیون پایداری ملت و نعمت وجود ولایت‌فقیه هستیم.


عضو شورای استانی حوزه علمیه با تأکید بر حضور در انتخابات، افزود: انتخابات و حضور پرشور از مؤلفه های قدرت نظام اسلامی و از عوامل یأس دشمن است، حضور در صحنه های سیاسی کشور انقلاب را از آسیب و دشمنی ها مصون خواهد داشت.


وی عدم حضور افراد مؤمن و ولایتمدار در صحنه را سبب آسیب به نظام دانست و ادامه داد: اگر انسان‌های مؤمن و ولایت مدار درصحنه حضور نیابند در این میان دشمنان سود می‌برند و  کسانی که دشمن بر روی آن ها حساب باز کرده است وارد عرصه تصمیم گیری کشور خواهند شد.


امام جمعه اهر با تأکید بر انتخاب اصلح و توجه به ملاک های انقلابی گری، افزود: امروز رسانه های دشمن به مردم می گویند که به چه کسی رأی دهند؛ انگلیس دلش برای دخالت در کشور تنگ شده است، مردم به کسانی که خلاف نظر دشمن است رأی دهند./854/203/ب1

ارسال نظرات