۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۳۱۸۵۲۰
امام جمعه قشم:

تخریب نشانه ضعف و ناتوانی افراد است

خبرگزاری رسا- امام جمعه قشم، تخریب را نشانه ضعف و ناتوانی دانست و اظهار داشت: افراد وقتی حرفی برای گفتن نداشته باشند سعی می‌کنند به هر طریقی، حتی با تخریب رقیب، جایگاه خود را حفظ کنند.
تخريب

حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با تأکید بر اینکه تخریب به نفع مردم و انقلاب نیست، گفت: تخریب در هر نوع کاری خطرناک است، اما تخریب مسئولی در یک جایگاه ویژه خطرناک‌تر است

 

وی افزود: تخریب افراد عادی سبب لطمه به آبرو و حیثیت وی شده که کار بدی است، اما تخریب افراد صاحب جایگاه متصل به رهبری خیلی بدتر و خطرناک‌تر از تخریب افراد عادی است، زیرا اگر روزی خود شخص تخریب کننده در این جایگاه قرار گیرد، جایگاه تخریب شده به این سادگی قابل بازسازی نیست.


امام جمعه قشم با اشاره به فضای کنونی تبلیغات انتخاباتی تخریب را نشانه ضعف و ناتوانی دانست و اظهار داشت: افراد وقتی حرفی برای گفتن نداشته باشند، سعی می‌کنند به هر طریقی، حتی با تخریب رقیب، جایگاه خود را حفظ کنند.


وی همچنین با تأکید بر اینکه تخریب‌ها به صلاح نیست از کاندیداها خواست تا خود و برنامه‌های خود را به عموم مردم معرفی و از تخریب شخص و جایگاه‌ها پرهیز کنند.

 

حجت الاسلام جوکار شایعه پراکنی را عملی زشت و ناپسند خواند و این عمل زشت را نشانه ضعف ایمان افراد دانست.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی قطعا در انتخابات آینده به صحنه می‌آیند و برگ افتخار دیگری را رقم می‌زنند تصریح کرد: امید است زمینه یاس و نا امیدی بیش از پیش دشمن با حضور گسترده ملت در انتخابات آینده فراهم شود.

 

حجت الاسلام جوکار با تأکید بر اینکه ولایتمداری از رموز موفقیت کشور و محور انتخابات است، تصریح ‌کرد: مسؤولان و مردم فهیم ایران باید توجه ویژه‌ای به موضوع «ولایتمداری» به عنوان محور کلیدی انتخابات داشته باشند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر حق‌الناس بودن انتخابات بر صیانت از آن در قبل از انتخابات، حین و پس از آن تأکید‌کرد.

 

امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکلیف مردم در انتخاب کاندیدا اصلح، بیان‌ کرد: مردم باید کاندیدای اصلح را با بررسی برنامه‌ها و تحقیق و پرسش از نخبگان جامعه، شناسایی و انتخاب کنند.

 

وی انتخابات هفتم اسفند را یکی از رویدادهای مهم کشور در سال جاری عنوان‌کرد و اذعان‌ داشت: مردم ایران همچون دوره های قبل با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌زنند./851/302/ب2

ارسال نظرات