۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۳۱۸۶۱۳
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انتخابات مظهر عدالت اجتماعی و ارزش های اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: انتخابات مظهر عدالت اجتماعی و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) است.
ديدار با حجت الاسلام انتظاري

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند، اظهار داشت: انتخابات مظهر عدالت اجتماعی و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

وی با بیان این‌که مشارکت حداکثری در انتخابات بیعت با خون شهدا و آرمان های امام راحل است، اظهار داشت: هر رأی ملت ایران به نامزدهای تائید صلاحیت شده خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی رای به اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

 

امام جمعه جلفا آگاهی در انتخاب فرد اصلح را از مهم ترین وظایف مسلمانان دانست و افزود: اینکه با هدف رفع تکلیف به پای صندوق رأی برویم و بدون آگاهی از صلاحیت افراد در انتخابات شرکت کنیم ظلم به تمامی مقدسات است.

 

وی شاخص‌های لازم برای تصدی گری مسؤولیت‌های کلان کشور را متذکر شد و گفت: در رأس تمامی شاخص‌های لازم برای انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پایبندی به قانون اساسی و تبعیت محض از ولایت فقیه است که لازم است همگان بر این دو مورد بیشتر توجه کنند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی تأکید کرد: فتنه های پوچ آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دست نشانده های آنان با هر حرکت متحد ملت ایران بصورت حقیقی خنثی شده و سیرت آلوده و مردار آنان را بر جهانیان نمایان می کند.

 

امام جمعه جلفا با اشاره به این‌که حضور حداکثری مردم در انتخابات پیامی مهم و روشن به دشمنان نظام خواهد داشت، افزود: نخستین پیام این صحنه مهم سیاسی، اثبات تحقق مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی ایران است، دومین پیام شکست توطئه های دشمنان در مقابل عزم و اراده راسخ ملت ایران است.

 

وی تحقق حماسه سیاسی را شکست دشمنان در توطئه علیه ایران اسلامی دانست و گفت: انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و فرصتی برای احترام به اراده ملت و ادای کرامت عمومی از سوی نظام است، از سوی دیگر انتخابات یکی از میادین بزرگ امتحان ملت ایران محسوب می شود که باید با بصیرت و شناخت همراه باشد.

 

حجت الاسلام انتظاری با تشریح نقش و جایگاه سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی حوزه های علمیه در جامعه، بر لزوم حضور گسترده طلاب در تحقق حماسه سیاسی تاکید کرد و افزود: نقش طلاب و روحانیان در حماسه ها و انقلاب های تاریخی اسلام و به خصوص در ایران غیر قابل انکار است./854/302/ب2

ارسال نظرات