۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۳۱۸۸۸۱
امام جمعه خرم آباد:

حضور پرشور ملت نشان دهنده وفاداری مردم به انقلاب و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد پیروز اصلی انتخابات را ملت ایران اسلامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: مردم با شرکت در انتخابات امروز با عمل به وظیفه خویش نقشه های دشمن را نقش برآب می کنند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات امروز و حضور در ساعات اولیه انتخابات گفت: مردم با این حضور وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان این که مردم امروز با شور و اشتیاق حماسه جدیدی را در هفتم اسفند خلق می‌کنند، افزود: این حضور نشان دهنده وفاداری مردم به انقلاب و رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تبلیغات منفی دشمن و تلاش برای مأیوس کردن ملت ایران عنوان داشت: حضور پرشور مردم از ساعات اولیه انتخابات در صف های طولانی برای دشمن سنگین است.

وی شرکت در انتخابات سرنوشت‌ساز را بسیار مهم خواند و اظهار داشت: باید در انتخابات رأی کامل بدهیم و به وظایف خویش که حضور به موقع در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، عمل کنیم.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: باید نمایندگانی انتخاب شوند که پایبند به ارزش‌های دینی و معتقد به اسلام و قوانین انقلاب و اسلام باشند.

وی با بیان این که کسانی که احکام دین را به تمسخر می‌گیرند و قوانین اسلام را بی‌عدالتی می‌دانند نباید وارد مجلس شوند، افزود: با انتخاب فرد اصلح باید جلوی دسیسه های دشمن را گرفت.

شرط تکمیلی انتخابات حفظ امنیت و آرامش پس از انتخابات است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با تأکید بر این که شرط تکمیلی انتخابات حفظ امنیت و آرامش پس از انتخابات است، افزود: مهم‌ترین مسؤولیتی که پس از برگزاری انتخابات بر عهده داریم حفظ امنیت و آرامش جامعه است.

وی با بیان این که مهم ترین وظیفه ما حفظ آرامش جامعه و زیر سؤال نرفتن سلامت انتخابات است، اظهار داشت: کسانی که رأی نمی‌آورند نباید خارج از قانون عمل کنند.

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: افرادی که رأی نمی اورند پس از برگزاری انتخابات باید از انجام اعمال غیر قانونی، خلاف شرع و شعور سیاسی خودداری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که پیروز اصلی انتخابات ملت بزرگ ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب است، عنوان کرد: امروز مردم ما با حضور گسترده و پرشور در انتخابات مهر تأییدی بر نظام اسلامی می‌زنند.

تربیت دینی، بهترین روش تربیت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در هشتم اسفند ما گفت: تربیت دینی بهترین روش تربیت است.

وی تربیت را مسأله بسیار مهمی دانست و اظهار داشت: عوامل فراوانی در تربیت شخص تأثیر دارند، تربیت دینی بر محور قرآن و عترتاثرگذارترین نوع تربیت است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که دشمن به دنبال از بین بردن تربیت دینی از طریق تهاجم فرهنگی است، عنوان کرد: باید نسبت به دسیسه های دشمن هوشیار بود.

وی با اشاره به این که دوران جوانی و نوجوانی بهترین زمان تربیت است، تأکید کرد: والدین باید به این نکته مهم توجه داشته باشند و  با تربیت درست فرزندان خویش آنان را از خطرات دشمن مصون نگه دارند./9451/202/ب

ارسال نظرات