۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۳۱۸۹۷۷
استاندار کرمانشاه:

انتخابات ایران مورد توجه مجامع بین المللی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران کشوری اثرگذار در عرصه های بین المللی است، گفت: انتخابات ایران مورد توجه مجامع بین المللی است.
استاندار کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم حضور همه مردم در پای صندوق های اخذ رأی، اظهار داشت: حضور در عرصه انتخابات به منزله مشارکت در تعیین سرنوشت کشور است.


رازانی با تأکید بر اهمیت گزینش افراد شایسته در عرصه انتخابات، بیان داشت: انتخابات مبانی حاکمیت در کشور را تحکیم بخشیده و آینده ای بهتر برای کشور را نوید می دهد.


استاندار کرمانشاه با تصریح بر اینکه مردم سالاری دینی در ایران زبانزد جهانیان است، گفت: ایران کشوری اثرگذار و مهم در عرصه های بین المللی بوده و فرآیند انتخابات در ایران مورد توجه مجامع بین المللی است.


وی ابراز داشت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد رقابت کاندیداها در سطح استان بودیم و این امر به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک شایان توجهی کرد، مردم استان آگاهانه و با بینش قوی در رقابت های انتخاباتی رفتار نامزدها را رصد کردند.


رازانی یادآور شد: با توجه به اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز شاهد رقابت کاندیداهای استان بودیم و امید است افراد لایق و شایسته ای به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ورود یافته و مدافع و دلسوز حقوق مردم بوده و در راه تحقق شعار انتخاباتی خود کوشا باشند.


استاندار کرمانشاه عنوان داشت: برگزیدن افراد شایسته و اصلح در روابط خارجی کشور و در مجامع بین المللی اثرگذار بوده و اقتدار و عظمت برای کشور به ارمغان می آورد.


وی در پایان با ابراز رضایت از حضور گسترده مردم فهیم استان، خاطرنشان کرد: مردم استان همواره و در تمام عرصه های حساس مدافع نظام و ولایت فقیه بوده و با حضور خود متضمن عزت و اقتدار کشور هستند./857/203/ب1

ارسال نظرات