۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۳۱۸۹۹۹
سخنگوی وزارت کشور مطرح کرد؛

لزوم اخذ رای تمامی مراجعه کنندگان به حوزه‌های انتخاباتی

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی وزارت کشور با اشاره به تراکم مراجعه کنندگان در حوزه های انتخاباتی، گفت: هنوز در برخی از حوزه ها با تراکم جمعیت مواجه بوده و بر اساس دستور وزیر کشور حوزه های انتخاباتی باید آراء تمامی مراجعه کنندگان را اخذ کنند.
اميري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با حضور در ستاد انتخابات و با اشاره به تمدید زمان انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه، گفت: هنوز در برخی از حوزه های انتخابیه با تراکم جمعیت مواجه هستیم، در این راستا از وزیر کشور درخواست شد تا مدت زمان انتخابات تمدید شود و ایشان با تمدید سراسری انتخابات تا ساعت 22 موافقت کردند.

 

وی افزود: همچنین از ساعت 22 اختیار تمدید زمان انتخابات به استانداران داده شد و بنا به نظر وزیر کشور حوزه های انتخابیه باید تا آخرین رای افرادی که با آنان مراجعه می شود را اخذ کنند.

 

امیری با اشاره به موضوع شمارش آراء تصریح کرد: در حال حاضر حوزه های اخذ رای شرایط متفاوتی دارند و در برخی از حوزه های شمارش آراء آغاز شده است، درصدد هستیم در اسرع وقت نتایج را اعلا کنیم و این موضوع به شرایط شهرستان ها و حوزه های انتخاباتی مرتبط است، در استان هایی مانند تهران که زمان اخذ آراء طولانی است ممکن است دو یا سه روز شمارش طول بکشد./811/203/ب1

ارسال نظرات