۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۳۱۹۵۵۰
به همت فرهنگسرای قرآن و عترت اعلام شد؛

نخستین فراخوان نگارش منبر ویژه دهه فاطمیه

خبرگزاری رسا ـ نخستین فراخوان نگارش منبر ویژه دهه فاطمیه همراه با کارگاه تخصصی تولید محتوای منبر ویژه متقاضیان به همت فرهنگسرای قرآن و عترت در مشهد برگزار می شود.
منابر فاطمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین فراخوان نگارش منبر ویژه دهه فاطمیه به همراه کارگاه تخصصی تولید محتوای منبر ویژه متقاضیان به همت فرهنگسرای قرآن و عترت در مشهد برگزار می شود.

 

علاقه‌مندان می‌توانند در موضوعاتی همچون تحلیل ابعاد اجتماعی زندگی حضرت زهرا(س)، جلوه های اقتصاد مقاومتی در زندگی حضرت زهرا(س) و جلوه های ساده زیستی در زندگی حضرت زهرا(س) آثار خود را به مؤسسه بیان مبین ارسال کنند.

 

ابعاد الگوی زندگی حضرت زهرا(س) برای زن مسلمان امروز، ویژگی های شیعه حقیقی در کلام حضرت زهرا(س)، فلسفه احکام در کلام حضرت زهرا(س)، جلوه های وحدت در کلام و سیره حضرت زهرا(س)، مجاهدت‌های حضرت زهرا(س) در تقویت جایگاه رهبری دینی از دیگر موضوعاتی است که شرکت کنندگان می‌توانند نسبت به ارسال آثار در این باره اقدام کنند.

 

شرایط ارسال آثار

برای شرکت در این فراخوان آثار ارسالی باید دارای شرایطی باشد از قبیل متون تولیدی بین یک هزار تا 3 هزار کلمه بوده و برای یک منبر 20 تا 45 دقیقه ای مناسب باشد و مخاطب منابر عموم مردم در نظر گرفته شود.

 

محتوای تولیدی باید شامل راهکارهایی برگرفته از سیره حضرت زهرا(س) برای زندگی امروز باشد و نیز  ساختار محتوایی منابر باید ترکیبی منسجم و بهم پیوسته از آیات و روایات، تمثیلات و اشعار مرتبط با موضوعات، اتفاقات و تحلیل های تاریخی مستدل متناسب با مسائل زندگی امروز باشد.

 

شیوه ارسال آثار
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق  ارسال فایل ورد به پست الکترونیک فراخوان به
نشانیbayan.mobin@gmail.com و یا به ادمین تلگرامیbayan@mobin ارسال کنند.


علاقه مندان تا 20 اسفند 94 فرصت دارند که آثار خود را ارسال کنند.


برای نفرات برتر در این فراخوان جوایزی از قبیل جایزه 10 میلیون ریالی برای نفرات اول، جایزه 5 میلیون ریالی برای نفرات دوم، جایزه 2 میلیون ریالی برای نفرات سوم در نظر گرفته شده است.

 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09330273776 تماس گرفته و یا به پایگاه الکترونیکی shahrebesht.ir مراجعه کنند./1310/303/ب2

ارسال نظرات