۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۵۶۸
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر:

انتخابات هفتم اسفند برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم ایران افزود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درجمع کارکنان سازمان حج وبعثه مقام معظم رهبری تاکید کرد که برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یکبار دیگر عظمت و بزرگی ملت شریف ایران را د ردنیا به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام سيد علي قاضي عسکر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در جلسه تواصی به حق درجمع کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به حضور چشمگیر و با نشاط اقشار مردم در انتخابات هفتم اسفند تأکید کرد: برگزاری شکوهمند انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم ایران افزود و یکبار دیگرعظمت و بزرگی این ملت شریف را دردنیا به نمایش گذاشت.

 

نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت با اشاره به اینکه این انتخابات درس های بزرگی برای مسئولین وعموم مردم به همراه داشت گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات نشان داد که طرفدار انقلاب اسلامی، حامی رهبری و علاقمند به کشور و نظام است.

 

وی افزود: این ملت به درجه ای ازبینش و هوشمندی سیاسی رسیده است که درحساس ترین شرایط زمانی به صورت گسترده درپای صندوق های رای حاضرشود و اجازه سوء استفاده به دشمنان را ندهد لذا این مردم شایسته تقدیرند و به همین جهت رهبری عزیز و بزرگوار و سایرمسئولان کشورازمردم تشکرو قدردانی کردند.

 

سرپرست حجاج ایرانی حضورگسترده مردم درحوزه های رای گیری درسراسرکشور را نشان دهنده تحقق خواست رهبری توصیف کرد و با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم درانتخابات معمولا کشورهای دیگربه سی یا چهل درصد می رسد اظهارداشت: مردم ما باوجود مشکلاتی که با آن روبروهستند بیش از شصت درصد در پای صندوق های رای حاضر شدند و این عظمت را به نمایش گذاشته و نشان دادند که پیرو رهبرند و آنچه را ایشان از مردم انتظار دارند برآورده می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکربرگزاری انتخابات درامنیت کامل را مایه افتخار ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست وگفت: مردم ایران دراین انتخابات نشان دادند هیچکس قدرت تحمیل رای و نظرخود به این ملت بزرگ را ندارد ومردم همیشه آگاهانه کاندیداهای خود را انتخاب می کنند.

 

وی برخی تصاویر پخش شده از حضور مردم در حوزه های رای گیری را برای دنیا درس آموز خواند و با اشاره اینکه ملت ایران به آزادی رای دست یافته است افزود: به این ملت شریف، صمیمی، بافضیلت و آگاه که با حضور شایسته خود باعث آبروی نظام شد باید افتخار کرد و برای حل مشکلات شان کوشید.

 

نماینده ولی فقیه عنوان داشت: حال که نتایج مشخص شده نوبت انجام وظیفه مسئولان است. نتایج به هرشکلی رقم خورده است باید مورد قبول همه بویژه کاندیداها باشد و همگی با تمام توان و قدرت مشغول بکار شده و مشکلات نظام و مردم را حل کنند.

 

وی لزوم رسیدگی به مشکلات جوانان ازجمله ازدواج ، مسکن و بیکاری را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم دعواهای سیاسی و بداخلاقی ها را قبول نداشته و از نمایندگان خود انتظار دارند بدنبال تسویه حسابهای جناحی و شخصی نباشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر رقابت در انتخابات را امری طبیعی دانست و در عین حال گفت: اکنون مسیرمنتخبان مردم برای بازکردن گره ها و حل مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان تفاهم است و مردم نشان دادند که از حرکت های غیر اخلاقی خسته شده اند و از مسئولان می خواهند با اخلاق اسلامی درکنار هم برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه آسیب شناسی درخصوص فرآیند انتخابات و دیدگاه مردم را ضروری خواند و یادآور شد: در شرایط پسابرجام بسترحل مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم و زمینه برای پشت سرگذاشتن بحران ها باید فراهم و کارها با سرعت عمل دنبال شود ./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج 

ارسال نظرات