۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۳۲۰۶۷۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

توسعه زیر ساخت های فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری ضروری است/ کار فرهنگی در رأس همه امور قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری کار فرهنگی را در رأس همه امور دانست و گفت: به یقین تا امور فرهنگی در مسیر خود قرار نگیرد و اصلاح نشود، زمینه رشد سایر امور نیز فراهم نمی شود.
حجت الاسلام سيدجعفر مرتضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام جعفر مرتضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان بن با اشاره به این که شهرستان بن نیازمند یک مجتمع فرهنگی و مذهبی است، اظهار داشت: شهرستان بن یکی از شهرستان های مذهبی استان چهارمحال و بختیاری است.

 

وی اظهار داشت: این شهرستان تازه تأسیس است و نیازمند این است که توسعه زیر ساخت های فرهنگی در این شهرستان مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات، اذعان داشت: مردم با حضور حماسی خود در انتخابات وحدت خود را بار دیگر به جهانیان ثابت کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به شرکت 75 درصدی مردم استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، گفت: این انتخابات حجت را بر ما تمام و وظیفه ما مسؤولان را سنگین تر کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: باید با توسعه زیر ساخت های فرهنگی زمینه برگزاری برنامه های فرهنگی را در شهرستان های استان ایجاد کنیم و این از ضرورت ها است.

 

حجت الاسلام مرتضوی کار فرهنگی را در رأس همه امور دانست و گفت: به یقین تا امور فرهنگی در مسیر خود قرار نگیرد و اصلاح نشود، زمینه رشد سایر امور نیز فراهم نمی شود.

 

در ادامه این نشست نیز کمال اکبریان، فرماندار شهرستان بن تصریح کرد: شهرستان بن یکی از شهرستان های پر ظرفیت در حوزه فرهنگی است که باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

 

اکبریان با تأکید بر این که باید برگزاری برنامه های فرهنگی در این شهرستان در رأس سایر امور قرار گیرد، افزود: از آن جایی که شهرستان بن یک شهرستان تازه تأسیس است، طی دو سال گذشته هشت اداره در این شهرستان راه اندازی شده است.

 

فرماندار شهرستان بن ادامه داد: راه اندازی اداره شهرستانی تبلیغات اسلامی در این شهرستان ضروری است و نقش بسیاری در توسعه فرهنگ دینی و اسلامی در بین مردم خواهد داشت./9457/202/ب1

ارسال نظرات