۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۳۲۱۶۳۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

همراه بودن با شهدا نیاز امروز جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که همراه بودن با شهدا نیاز امروز جامعه است، گفت: هرکس با شهدا همراه شود از نعمت‌ها و رحمت‌های الهی بهره‌مند می‌شود.
 حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در یادواره سرداران و 499 شهید فرماندهی انتظامی لرستان، گفت: بر اساس آیات قرآن، مردم به سه دسته کافر، مومن و منافق تقسیم می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود: در مقام عمل، خداوند مردم را با دوسته رفاه طلبان و راست قامتان مقایسه می کند.

 

وی با بیان این که رفاه‌طلبان در بزم و عیش با انسان‌ها شریک هستند، گفت: رفاه‌طلبان به خود می‌اندیشند و خود را معیار قرار می‌دهند، هرجا سود و منفعتی برای آنها باشد حضور می‌یابند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رفاه طلبان در بزم و عیش شریک مردم بوده، ریا و خودنمایی می کنند، عنوان داشت: راست قامتان و رزمندگان در میدان رزم و جهاد حضور دارند وبه خداوند می اندیشند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این‌که راست قامتان و رزمندگان رضایت الهی را ملاک قرار می دهند، خاطرنشان کرد: راست قامتان کسانی هستند که صداقت، جهاد و ایثار را به حد اعلی رسانده‌اند.

 

وی در ادامه اخلاص، خدا و عمل به تکلیف را کار راست قامتان بیان کرد و عنوان داشت: راست‌قامتان هرجا خدا و رضایت او باشد حضور پیدا می کنند و در میدان رزم و جهاد با انسان‌ها شریک می‌شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به 13 هزار شهید نیروی انتظامی در کشور، بیان کرد: شش هزار شهید مربوط به دوران دفاع مقدس و هفت هزار شهید نیز در نبرد با افراد شرور، فاسد، ضدانقلاب و منفعت‌خواه به شهادت رسیده‌ است.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه خاطرنشان کرد: وجود این تعداد شهید در نیروی انتظامی، گواه بر مظلومیت شهدای نیروی انتظامی است.

 

وی با بیان این که همراه بودن با شهدا نیاز امروز جامعه است، خاطرنشان کرد: برای با شهدا بودن در درجه اول باید بینش خود را درست کرد و در درجه دوم نیز عمل و رفتار خود را خدایی کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر حفظ جایگاه رفیع شهدا و آرمان‌های آنان بیان داشت: ترویج، تبیین و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است./9459/202/ب1

ارسال نظرات