۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۳۲۲۴۴۴
نماینده منتخب مردم کاشان در مجلس دهم:

نمایندگان مجلس علمدار دفاع از رهبری باشند/ فرد ولایتمدار باید زینت ولایت باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم با بیان این‌که انتظار مردم جلودار و علمدار بودن نماینده در حوزه دفاع از رهبری است، گفت: برخی مواقع افراد ولایتمدار هستند، اما رفتار و اخلاق شان خلاف ولایت است، چرا که ولایتمدار باید زینت ولایت باشد.
سيد جواد ساداتي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد، نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم، جمعه شب در دیدار با خانواده شهیدان سید مجتبی، سید محمود و سید محمدرضا میرعلی اکبری اردهالی با اشاره به این که مردم فارغ از درخواست جهت رفع مشکلات موجود، خواستار تنها نماندن رهبر معظم انقلاب و خون به دل رهبری نکردن هستند، گفت: مشکلات وجود دارد، اما  بسیاری از مشکلات زائیده فضای جهانی است.

 

وی افزود: مردم مشکلات را تحمل می کنند، اما دغدغه اصلی مردم، موضوع ولایت است که این دیدگاه باعث افتخار است.

 

ساداتی نژاد منطقه کاشان را قطب ولایتمداری ایران دانست و گفت: سابقه ولایتمداری مردم کاشان به یکهزار و 400 سال قبل بر می گردد، چرا که اولین پایگاه تشیع در جهان است و این سرمایه ای بزرگ است.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم با اشاره به این که انتظار مردم منطقه کاشان از نماینده مجلس به اندازه تاریخ منطقه کاشان است تا این مسیر مقدس را به نمایش بگذارد، گفت: انتظار مردم جلودار و علمدار بودن نماینده در حوزه دفاع از رهبری است.

 

وی تصریح کرد: نماینده ای که چنین ویژگی هایی نداشته باشد، نماینده مردم نیست، از این رو باید از خداوند خواست توفیق ثابت قدم  بودن در این مسیر را داشته باشیم.

 

به گفته وی، برخی مواقع افراد ولایتمدار هستند، اما رفتار و اخلاق شان خلاف ولایت است، چرا که ولایتمدار باید زینت ولایت باشد.

 

ساداتی نژاد با بیان این که ولایتمداری مسؤولیت مهمی است، گفت: شخصی که نماد و علم ولایتمداری را به دوش می کشد، مسؤولیت سنگینی به عهده دارد و باید زینت ولایت باشد.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران بیدگل در مجلس دهم، با تأکید بر این که ولایتمداری گارانتی ندارد، گفت: برخی جریان فتنه را سالم سپری کردند و تشخیص صحیح دادند.

 

ساداتی نژاد، صحیح عمل کردن در دوران فتنه را مانند عبور از گردنه و قرار گرفتن در آستانه گردنه ای دیگر دانست و گفت: بصیرت امری مقطعی نیست، بلکه مستمر است./1307/203/ب2

ارسال نظرات