۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۳۲۲۹۱۲

پذیرش طلاب در حوزه علمیه دارالعلم کاشان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی شهرستان کاشان از پذیرش طلاب در سال تحصیلی 95-94 خبر داد.
حجت الاسلام سيد عباس شريفيان

حجت الاسلام سید عباس شریفیان مدیر حوزه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، گفت: مجوز پذیرش طلاب لیسانس و فوق لیسانس را از سال تحصیلی 95- 94 اخذ و پایه اول طلاب حوزه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی امسال در این سطح هستند.

 

وی با اشاره به این که ثبت نام حوزه از طریق سایت حوزه در سراسر کشور از چهارم بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه 95 ادامه دارد، یادآور شد: همزمان با آزمون سراسری کشور در اوائل اردیبهشت این آزمون در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

 

به گفته وی حوزه علمیه دارالعلم اسلامی آیت الله اعتمادی تنها حوزه ای است که در سطح شهرستان کاشان و آران و بیدگل و نطنز پذیرش سطح عالی دارد یعنی طلبه با مدرک لیسانس و فوق لیسانس می پذیرد.

 

مدیر حوزه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی شهرستان کاشان یادآور شد: ثبت نام کنندگان بعد از کسب موفقیت و امتیاز لازم به حوزه علمیه انتخابیه مراجعه و تشکیل پرونده و مصاحبه انجام می‌دهند.

 

حجت الاسلام شریفیان همچنین با اشاره به برنامه های این حوزه در طول سال گفت: برنامه های مختلف فرهنگی اخلاقی و دوره های سیاسی دوره تربیت مربی قرآن کریم در سطح تجوید و روخوانی و تدبر در قرآن برنامه های پژوهشی و آشنایی با روش تحقیق، برنامه های ورزشی، اردو و برنامه سبک زندگی اسلامی برای خانواده ها از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر حوزه علمیه دارالعلم آیت الله اعتمادی شهرستان کاشان ابراز کرد: در حال حاضر حدود 170 نفر از طلاب شهرستان کاشان و شهرستانهای سراسر کشور در سطح یک حوزه مشغول به تحصیل در این حوزه هستند./1307/302/ب1

ارسال نظرات