۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۲۳۳۵۱
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

نگاه سیاسی به شعار سال، آفت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که نباید به چشم بازیگری های سیاسی به شعار سال نگاه کنیم و این یک آفت بزرگ است، گفت: به یقین در مسائل اعتقادی، ایمانی و دینی بازیگری های سیاسی جایی ندارد.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در دیدار نوروزی مجموعه مدیریت و کارکنان بنیاد مسکن این استان با وی، با اشاره به گلایه های رهبر معظم انقلاب از قصور و کوتاهی هایی که در تحقق شعار سال صورت می گیرد، اظهار داشت: این کشور، کشوری اسلامی است و باید ایمان خود را در همه عرصه های آن نشان دهد و کارها به بهترین شکل ممکن انجام گیرد و نه تنها گلایه ای نباشد، بلکه مدام مورد تشویق قرار گیریم.

 

وی انجام درست کارها را اقتضای ایمان و مؤمن بودن دانست و افزود: به یقین انجام درست کارها از مصادیق خیرات است و اگر وظایف به درستی صورت گیرد، مهم ترین خیر انجام گرفته است.

 

امام جمعه شهرکرد با ابراز تأسف از این که گاهی اوقات در انجام امور تساهل و تسامح صورت می گیرد و همین امر سبب می شود که شعار سال تحقق پیدا نکند، گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی تا به امروز زیاد حرف زده شده و همه بر ضرورت آن باور دارند اما متأسفانه در عمل کار چشمگیری انجام نشده و این یک خسران است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب نشان می دهد که در مورد اقتصاد مقاومتی کاری از سوی مسؤولان صورت نگرفته است، ابراز داشت: اقتضای ایمان این است که وقتی در کاری کوتاهی صورت می گیرد، به طور جدی در جهت جبران آن و ساختن آینده وارد میدان عمل شویم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که باید در مورد شعار سال به خودمان نهیب بزنیم، خاطرنشان کرد: وقتی رهبری از عملکرد ما به عنوان امام و ولی راضی نیستند و از عدم تحقق عملی شعار سال با نارضایتی گلایه می کنند، باید به خود نهیب بزنیم و در جهت رفع کوتاهی ها وارد میدان شویم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام عمل به دستورات ولی امر مسلمین را حجت شرعی دانست و خاطرنشان کرد: وقتی به سخنان امیرمؤمنان(ع) در نهج البلاغه مراجعه می کنیم می بینیم که برخی سرزنش ها ننگ تاریخ است، پس مراقب باشیم که این سرزنش های رهبری سبب درس گرفتن بشود نه این که لکه ننگی بر پیشانی باشد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که اطاعت از ولی فقیه اطاعت از امام زمان(عج) است، افزود: باید نگاهمان به شعار سال، نگاه اعتقادی باشد چراکه تا باور قلبی نداشته باشیم، به یقین نمی توانیم در راستای مطالبات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان این که نباید به چشم بازیگری های سیاسی به شعار سال نگاه کنیم و این یک آفت بزرگ است، گفت: به یقین در مسائل اعتقادی، ایمانی و دینی بازیگری های سیاسی جایی ندارد.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که باید با توکل بر خدا، ارائه راهکار و برنامه ریزی در راستای رفع محرومیت ها و مشکلات مردم قدم برداریم، تصریح کرد: بکوشیم که در توزیع اعتبارات عدالت را الگو و محور برنامه های خود قرار دهیم و این یک اصل است.

 

در ادامه نیز حجت الاسلام فضل الله دانش فر، قائم مقام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اظهار داشت: از آن جایی که بنیاد مسکن داعیه دار خدمت به محرومان است، باید بکوشیم که با اخلاص در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی قدم برداریم.

 

وی تأکید کرد: به یقین مجموعه بنیاد مسکن در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال با همه توان وارد میدان عمل می شود و حرکت در مسیر خواسته های رهبری را وظیفه شرعی و قانونی خود می داند./9457/202/ب1

ارسال نظرات