۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۳۲۳۷۴۹
مدیر حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

لزوم تعامل و همفکری مدیران مراکز حوزوی در ارائه خدمات به طلاب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با اشاره به ظرفیت های دو مرکز خدمات و مدیریت حوزه های علمیه بر لزوم تعامل و همفکری مدیران مراکز حوزوی در ارائه خدمات به طلاب تأکید کرد.
حجت الاسلام انتظاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام انتظاری مدیر حوزه‌ علمیه آذربایجان شرقی صبح امروز، در نخستین جلسه مشترک مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان با موضوع بررسی نحوه خدمات رسانی مطلوب به طلاب و روحانیان و پرهیز از موازی کاری در دو مرکز، بر لزوم تعامل و همفکری میان این دو مرکز تأکید کرد.


وی ضمن تقدیر از مرکز خدمات برای ارائه خدمات مناسب به طلاب، روحانیان و خانواده‌ها در سال گذشته و همچنین پیگیری مصوبات جلسات مدیران حوزوی، گفت: خدمت به خلق خدا دارای ارزش بالائی است و خدمت به متعلمان علم ارزش والاتری را دارا است.


مدیر حوزه های علمیه استان با اشاره به برگزاری دوره ها و کارگاه های برگزار شده از سوی مرکز خدمات، افزود: دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی که به صورت مشترک در استان اجرا شد همگی مایه خیر و برکت بودند و رضایت طلاب و خانواده‌ها را به همراه داشته است.


وی ضمن تأکید بر برگزاری جلسات مشترک مراکز حوزوی در سال جدید، گفت: برگزاری این جلسات موجب می‌شود موازی کاری‌ها در مراکز حوزوی در ارائه خدمت به طلاب و روحانیان از بین رفته و نیرو و منابع موجود به هدر نرود.


حجت الاسلام انتظاری یکی از مشکلات در ارائه خدمات مطلوب را عدم همفکری و تعامل مدیران ارشد مراکز حوزوی اعلام کرد و گفت: مطمئناً برگزاری این جلسات موجب همدلی و همفکری مدیران مراکز حوزوی در استان خواهد شد.


وی با اشاره به ثمرات این جلسات، خاطرنشان کرد: تصمیمات اتخاذ شده موجبات ارائه خدمات مناسب و مطلوب به طلاب و خانواده‌ها را فراهم خواهد کرد و از ظرفیت های دو مجموعه در راستای ارتقای سطح علمی و معیشتی طلاب به نحو احسن بهره خواهیم برد.


حجت الاسلام موسوی نیز مدیر مرکز خدمات استان ضمن تبرک آغاز سال 1395، گزارشی از جلسات مدیران حوزوی استان در سال گذشته ارائه کرد و خواستار تعامل بیشتر این عزیزان برای بهبود ارائه خدمات به طلاب و روحانیان استان شد.


گفتنی است در این دیدار معاون خدمات فرهنگی رفاهی مرکز خدمات و معاون تهذیب و امور دانش آموختگان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان نیز حضور داشتند.


در پایان این جلسه مقرر شد برای تعامل بیشتر مراکز حوزوی استان یک تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان منعقد شود./854/202/ب1

ارسال نظرات