۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۳۲۴۱۸۱
مبلغ دینی:

جاهلیت مدرن مشکل اسلام عربستانی است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ دینی، جاهلیت مدرن را مشکل اسلام عربستانی دانست و گفت: امروز نماز در عربستان از ارزش خارج و به عنوان قانون قلمداد می شود و اجباری است، از این رو چنانچه فردی نماز خود را ترک کند مستلزم پرداخت جریمه است.
حجت الاسلام سيد محمد لاجوردي

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید محمد لاجوردی مبلغ دینی، شنبه شب در مسجد سلمان فارسی کاشان با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و میلاد امام باقر(ع) با اشاره به این که با مطالعه تاریخ نباید عملکرد گذشتگان را مذمت کرد، گفت: یک دوره ای از زمان از جهل مردم سوء استفاده می کردند و قرآن را سر نیزه می کردند اما امروز از جهل مردم استفاده می کنند و حقوق بشر را سر نیزه می کنند.

 

حجت الاسلام لاجوردی یاد آور شد: عمروعاص به معاویه می گوید، در این جنگ نه روی توان قشون خود حساب باز کن و نه روی خطبه های من، فقط دعا کن در سپاه علی(ع) مردم جاهل فراوان باشد.

 

وی افزود: جهل می آید تا تورا از امام زمان خود غافل کند، از این رو در چنین شرایطی که نه خطبه های عمرو عاص و نه قشون سپاه کارآیی دارد، می گوید دعا کن در سپاه علی(ع) جاهل فراوان باشد چرا که آنچه کار ساز و سرنوشت ساز است جهل مردم است.

 

حجت الاسلام لاجوردی در ادامه با اشاره به ظهور جاهلیت مدرن گفت: وقتی راستگویی تبدیل به قانون شد و از آن به عنوان ارزش استفاده نشد، نقض آن نیز در اختیار قانونگذار است، از این رو زمانی که راستگویی ارزش قلمداد نشود و قانون باشد، قانونگذار نیز می تواند آن را نقض کند.

 

وی یاد آور شد: اگر آمریکا در توافق هسته ای به تعهدات خود پای بند نیست و آن را نقض می کند به دلیل این است راستگویی برای آنها ارزش قلمداد نمی شود.

 

این مبلغ دینی با بیان این که اگر مراقب نباشیم و بصیرت نداشته باشیم دوره جاهلیت بار دیگر تکرار خواهد شد گفت: امروز نماز در عربستان از ارزش خارج و به عنوان قانون قلمداد و اجباری است، از این رو چنانچه فردی نماز خود را ترک کند مستلزم پرداخت جریمه است.

 

به گفته وی، وقتی نماز اجباری شد، شیعه کشی و کودک کشی نیز برای چنین جامعه ای عادی خواهد شد و این جاهلیت مدرنی است که در عربستان بروز و ظهور دارد.

 

این مبلغ دینی با اشاره به آمار اعلام شده وزارت اطلاعات فلسطین در مورد جنایات رژیم صهیونیستی طی 16 سال گذشته مبنی بر قتل عام کودکان فلسطینی گفت: اسرائیل طی 16 سال گذشته، 2 هزار کودک فلسطینی را شهید، 25 هزار کودک را مجروح و 12 هزار نفر را زندانی کرده است اما مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند.

 

به گفته وی، چنانچه در ایران اسلامی یک نفر قاچاقچی مواد مخدر که جوانان را به ورطه نابودی می کشند و به اقتصاد کشور ضربه می زند را اعدام کنند ایران را متهم به عدم رعایت حقوق بشر می کنند اما در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و آل سعود در یمن و قتل عام شیعیان از سوی وهابیون وداعش سکوت کرده اند./1307/202/ب1

ارسال نظرات