۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۴۳۴۵
امام جمعه همدان:

ایران اسلامی با اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده است

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در میان کشورهای منطقه تنها ایران است که به برکت اهل بیت و سیاست گذاری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب ساحل امن کشورهای جهان است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در مراسم نشست مطهر که در سالن اجتماعات کانون بسیج برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به معنای سیاست گذاری، اظهار داشت: یکی از ویژگی های امامان معصوم شیعه سیاست گذاری است که در زیارت جامعه آمده است وساسه العباد و ارکان البلاد.

 

وی با اشاره به عظمت زیارت جامعه کبیره، گفت: مذهب شیعه زیارت های فراوانی دارد ولی در میان این زیارات، زیارت جامعه کبیره موضوعی دیگر است چرا که دائره المعارف شیعه به شمار می رود و اکسیر اعظم برای شیعه است.

 

امام جمعه همدان گفت: از سیره های علمای بزرگ مانند امام خمینی و آیت الله بهجت این بود که بر این زیارت مداومت می کردند و آن را بسیار گرامی و مورد توجه قرار می دادند.

 

وی به شروح فراوانی که بر این زیارت نگاشته شده اشاره کرد و ابراز داشت: شروح فراوانی بر این زیارت نوشته شده است که یکی از بهترین آنها شرح آیت الله جوادی آملی بر این زیارت است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: سیاست گذاری با عقلانیت همسایه است به گونه ای که بکارگیری عقل برای هر کار را سیاست گذاری می گویند.

 

وی سیاست اسلام را جدای از سیاست غرب برشمرد و ابراز داشت: رابطه آمریکا با جهان رابطه گرگ و میش است که برای منافع خود جان میلیون ها انسان را به خطر می اندازد.

 

امام جمعه همدان سیاست آمریکا را سیاست سبوعیت توصیف کرد و گفت: تمام کشورهای مسلمان منطقه در برابر قلدر مآبی آمریکا ذلیل هستند که می توان اکثر کشورهای منطقه را از مصر و لیبی تا افغانستان و پاکستان در این شمار آورد.

 

وی در پایان افزود: در میان کشورهای منطقه تنها ایران است که به برکت اهل بیت و سیاست گذاری امام خمینی و رهبر معظم انقلاب ساحل امن کشورهای جهان است./202/979/ب1

ارسال نظرات