۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۴۲۶۲۳۶

انتقاد طلاب و اساتید مدرسه علمیه نرجس مشهد از سخنان شبهه آفرین رییس جمهور

طلاب، اساتید و كادر اداري حوزه علميه حضرت نرجس(س) مشهد طی پیامی، از سخنان شبهه آفرین رییس جمهور انتقاد و بر ضرورت اتباع کامل وی از ولایت فقیه تأکید کردند.
نقد و انتقاد

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، طلاب، اساتید و كادر اداري حوزه علميه حضرت نرجس(علیهاالسلام) مشهد طی پیامی، از سخنان شبهه آفرین رییس جمهور انتقاد و بر ضرورت اتباع کامل وی از ولایت فقیه تأکید کردند.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَاتفْعَلُونَ * كَبُرَ مَقْتًا عِندَ اللَّهِ أَن تقُولُوا مَا لَاتَفْعَلُونَ (سوره صف/ 2 و3)

 

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

مروری بر سیر مواضع جنابعالی در ماه های اخیر، سوالاتی را درباره متفاوت بودن این نظرات با منویات امام خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالي)، ایجاد کرده است.

 

از آنجا که ریاست محترم جمهور، سوگند پاسداری از مقام ولایت و قانون اساسی خورده است و همچنین جنابعالی خود از فقهای مجلس خبرگان نیز هستید که این امر وظیفه‌تان را در دفاع از جایگاه ولایت فقیه سنگین تر می‌کند، لذا شایسته است در اعلام مواضع، با دوری از بیانات دوپهلو و غیرشفاف که شائبه‌ی تفاوت با منویات مقام معظم رهبری را ایجاد می‌کند، به این شبهات که موجب ناراحتی و رنجش دوستان انقلاب، نزول پایگاه اجتماعی جنابعالی و شادی دشمنان خواهد شد پایان بخشیده و در جهت اتباع کامل از منویات مقام عظمای ولایت، گام برداشته، و با صراحت و شفافیت در مواضع، دوستان را امیدوار و دشمنان را از خود ناامید نمایید.

 

ما طلاب، اساتيد و كادر اداري مدرسه علمیه حضرت نرجس (علیهاالسلام) مشهد مقدس، همچون تمام فرهیختگان ایران دلسوزانه خواستار اتباع کامل مقام ریاست جمهوری از ولایت فقیه بوده و در صورت حصول این مهم پشتیبان شما خواهیم بود./101/930/ب1

والسلام علی من اتّبع الهدی

ارسال نظرات