۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۴۲۹۳۵۳

محفل قرآنی به سوی شهر خدا در اهواز برگزار شد

محفل قرآنی به سوی شهر خدا در راستای تجلیل از فعالان قرآنی استان خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محفل قرآنی به سوی شهر خدا با حضور سرپرست استانداری خوزستان و در راستای تجلیل از جامعه قرآنی استان، مدیران مؤسسه ها و خانه های قرآنی، منتخبان مسابقات استانی تسنیم و ولایت و داوران این دوره عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

 

در این مراسم که با قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی و توشیح خوانی گروه بین المللی «سبطین» آغاز شد،  سرپرست استانداری خوزستان، مدیر کل اداره تبلیغات استان و مدیرعامل اتحادیه مؤسسه های قرآنی مردمی استان به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان از 38 حافظ، استاد، قاری قرآن و مدیران مؤسسه های قرآنی تجلیل به عمل آمد و مجوز برخی مؤسسه های قرآنی مدیران مربوطه تحویل داده شد.

 

در این مراسم به مشکلات و معضلات مؤسسه های قرآنی، لزوم اهتمام بیشتر به فعالیت های قرآنی، ترویج فرهنگ وقف قرآنی، پیگیری امور شهدای قرآنی خوزستان، درخواست برگزاری منظم و مرتب نشست شورای گسترش فرهنگ قرآنی خوزستان، تعیین یکی از روزهای ماه مبارک رمضان برای تجلیل از فعالان قرآنی، دعوت از خیرین در کمک رسانی به مؤسسه های قرآنی و تأثیرات پیاده کردن آموزه های قرآنی در زندگی و نقش آن در مبارزه با رذائل اخلاقی پرداخته شد.

 

براساس این گزارش، محفل قرآنی «به سوی شهر خدا» بخشی از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای ماه مبارک رمضان و پیش زمینه ای برای آن است که در ادامه مراسم به برخی برنامه های درنظر گرفته شده برای مبارک رمضان اشاره شد.

 

گفتنی است، در استان خوزستان بیش از 200 مؤسسه قرآنی و 75 خانه قرآن شهری ثبت و به فعالیت های قرآنی خود می پردازند./9456/203/ب2

ارسال نظرات