۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۳۷۹
امام جمعه مرند: 

آمریکا و رژیم صهیونیستی حامی اصلی تروریسم بین‌المللی هستند

حجت الاسلام نعمت‌زاده گفت: بسیاری از گروهک‌های تروریستی در منطقه و سایر نقاط جهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از آمریکا و رژیم صهیونیستی فرمان می گیرند.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

حجت الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جنایات آمریکا در منطقه به ویژه عراق و سوریه، اظهار داشت: خود آمريكايي‌ها اعلام كرده اند كه میلیاردها دلار هزينه جنگ در خاورمیانه كرده اند، سؤال اینجاست که چرا آمریکا در مناقشات منطقه‌ای دخالت می کند.


وی با بیان این‌که بسیاری از گروهک‌های تروریستی در منطقه و سایر نقاط جهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از آمریکا و رژیم صهیونیستی فرمان می گیرند، خاطرنشان کرد: اگر هزاران میلیارد دلار جنگ در عراق و سوریه براي رفع گرسنگي در كشورهاي فقیر هزینه مي شد، هم اكنون شاهد مرگ و مير هزاران كودك بر اثر سوء تغذیه در نقاط مختلف جهان نبوديم.


امام جمعه مرند ادامه داد: آمريكا گروه هاي تروريستي طالبان و القاعده را در افغانستان به منظور مقابله با شوروي سابق ايجاد كرده بود، از سوی دیگر داعش، النصره و دیگر گروهک‌های تروریستی را برای مقابله با جبهه مقاومت اسلامی تجهیز و حمایت می کند، بنابر این می توان دریافت که آمریکا حامی اصلی تروریسم بین‌المللی است.


حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که داعش با هدف اصلی تأمین امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی ایجاد شد، تصریح کرد: بسیاری از گروه هاي تروريستي از طریق سازمان جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس خط می گیرند، که امروز استکبار جهانی مسؤول تمام خون هاي به ناحق ريخته در سوریه و عراق است.


وی با بیان این‌که شعار تغییر اوباما چیزی جز بدبختی برای مردم منطقه نداشته است، گفت: اوباما همان مسیری را رفت که دیگر رؤسای جمهوری پیشین آمریکا طی کرده بودند، بدبخت تر از آمریکا كشورهايي هستند كه نيروهاي نظامي خود را براي خدمت به آمريكايي ها به افغانستان و عراق فرستاده اند. 


امام جمعه مرند تصریح کرد: برای برقراری صلح و امنیت در جهان نیازمند نابودی تروریسم دولتی در غرب هستیم، سردمداران غربی از سویی شعار مبارزه با تروریسم سر می دهند و از سوی دیگر به حمایت مالی، تسلیحاتی و سیاسی از گروهک‌های تروریستی و شبه نظامیان به ظاهر اسلامی می پردازند.


حجت الاسلام نعمت‌زاده با بیان این‌که ایستادگی مقاومت اسلامی در عراق و سوریه تمام معادلات مستکبران غربی صهیونیستی را بر هم زده است، افزود: رزمندگان جبهه مقاومت با ایمان راسخ و توکل به خداوند متعال به پیروزی های مهمی دست یافته اند و به زودی شاهد نابودی کامل داعش خواهیم بود./935/302/ب2

 

ارسال نظرات