۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۲۹۸۸۷
معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان خبر داد؛

اعزام ۹ هزار لرستانی در قالب ۱۱ کاروان به مرقد امام راحل

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از اعزام 9 هزار لرستانی در قالب 11 کاروان به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) به مرقد امام راحل خبر داد.
پازدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال ۹ هزار لرستانی در مراسم رحلت امام(ره) حضور خواهند یافت.

 

وی با بیان این که از این تعداد 30 درصد بانوان و 70 درصد آقایان هستند، افزود: این افراد در قالب 11 کاروان به مرقد امام راحل اعزام می شود و از هر شهرستانی یک کاروان از خانواده شهدا اعزام می شود.

 

پازدار اعزام کاروان ها به مرقد مطهر امام(ره) را حرکت عظیم عبادی سیاسی خواند و عنوان داشت: این اعزام هر ساله مورد استقبال بی نظیر مردم ولایی لرستان قرار می گیرد.

 

وی در ادامه از تشکیل 10 کمیته ترابری، بهداشت و درمان، فرهنگی، امنیت، اطلاع رسانی، ثبت نام و آمارگیری، اسکان، پذیرایی، نظارت و بازرسی و کمیته خواهران برای اعزام کاروان ها خبر داد و گفت: در این راستا هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی صورت گرفته است.

 

حضور روحانیان در کاروان های اعزام به مرقد امام

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که 8 هزار بسته فرهنگی تهیه شده بین کاروان ها توزیع می شود، عنوان کرد: در کاروان ها روحانیان با همکاری بسیج طلاب و سازمان تبلیغات اعزام می شود.

 

وی هدف از اعزام کاروان ها و حضور راویان را معرفی شخصیت امام راحل، تبیین و ترویج سیره، سنت، منش و راه امام خمینی(ره) بین جوانان است.

 

پازدار با اشاره به برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام(ره) در مصلی الغدیر لرستان، افزود: 15 خرداد نیز مراسمی در حوزه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

 

وی تجدید میثاق با آرمان های امام راحل را اهداف مهم برگزاری این اجتماع عظیم مردمی و اعزام کاروان ها به مرقد امام(ره) بیان کرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات