۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۴۳۰۲۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمن به دنبال نفوذ در اندیشه مدیران و تصمیم‌گیران جامعه اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقشه دشمنان نفوذ در اندیشه مدیران، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان جامعه اسلامی و وارد کردن نگاه سکولار و انحرافی به اذهان آن‌ها است.
حجت الاسلام یعقوبی - گردهمایی ائمه جمعه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه چهارشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان که با دو موضوع نفوذ و اقتصاد مقاومتی در فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم انقلابی ماندن، اظهار کرد: همفکری بیشتر ائمه جمعه در راستای تبلیغات و جهت‌دهی تبلیغی در این زمینه و عنایت بیشتر به فرمایشات اخیر رهبری مبنی بر انقلابی زندگی کردن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن یکی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه ائمه جمعه باشد.

 

وی افزود: باید ائمه جمعه در خطبه‌ها، موضع‌گیری‌ها و تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی خود موضوع انقلابی ماندن مورد نظر رهبر معظم انقلاب را وارد کرده و به آن بپردازند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: طرح این مسأله در این موقعیت از سوی رهبری نشان‌دهنده آن است که انقلاب ما باید در طول عمر خود بازبینی و بازنگری شده و هرگاه احساس کنیم سستی و رخوت در جامعه دینی ما به وجود آمده و انقلابی‌ها احیاناً به حاشیه رفته‌اند و یا به حاشیه رانده شده‌اند، باید وارد عرصه شویم.

 

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه با این صحبت‌های رهبری تکلیف بر عهده همه ما است که از انقلابیون دفاع و از آن‌ها طرفداری کنیم، خاطرنشان کرد: باید ائمه جمعه از فکر انقلابی حمایت کرده و روحیه انقلابی را در جامعه دینی زنده و شاداب نگاه دارند.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد خطر نفوذ دشمنان، تصریح کرد: همان‌گونه که رهبری نیز تأکید کردند همه مردم به ویژه مسؤولان و مدیران جامعه باید دقت کنند که مبادا فکر دشمن در اندیشه آن‌ها نفوذ کند بلکه باید به‌اندازه‌ای از لحاظ دینی خود را غنی‌سازی کنیم که دشمن نتواند در اندیشه، تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های ما نفوذ کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: نقشه اصلی دشمن در حال حاضر این است که در اندیشه تصمیم‌سازان و مدیران جامعه نفوذ کرده، آن‌ها را به طرف نگاه سکولار و انحرافی ببرد و راه‌های انحرافی را در برابر آن‌ها باز کند، ازاین‌رو باید هوشیار و بیدار باشیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی گفت: امروز مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقشه دشمنان نفوذ در اندیشه مدیران، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان جامعه اسلامی و وارد کردن نگاه سکولار و انحرافی به اذهان آن‌ها است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه گفت: امید می‌رود در ماه رمضان که موقعیت مناسبی بوده و دل‌ها برای پذیرش و تأثیرپذیری آماده است بتوانیم به این محورها که به انقلاب، دین و ولایت مربوط است بیشتر پرداخته و آن‌ها را برای مردم تشریح و تبیین کنیم تا فرهنگ انقلابی و روحیه جهادی همچنان محکم و استوار در جامعه دینی ما برقرار و بردوام باشد./9314/202/ب2

ارسال نظرات