۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۳۰۳۸۳
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)؛

۷ هزار پاکدشتی عازم مرقد امام می شوند

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی شهرستان پاکدشت با اشاره به ویژه برنامه های این شهرستان گفت: اسکان و پذیرایی و تأمین امنیت زائران استان خراسان جنوبی به استعداد تقریبی 5000نفر و اعزام 7000نفر از شهروندان شهید پرور پاکدشت برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل، دو برنامه اساسی این ستاد است.
کمال محمد بیگی فرمانده بسیج سپاه پاکدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ کمال محمد بیگی دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی شهرستان پاکدشت در حاشیه نشست پایانی این ستاد توکل به خدا و استکبار ستیزی را مهم ترین شاخصه و اصول حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: ساده زیستی و مردمی بودن امام(ره) بود که ایشان را محبوب قلب ها کرد و باعث شده بود با یک اشاره ایشان همه مردم با جان و دل در صحنه حاضر می شدند.

 

وی با بیان اینکه از ویژگی های بارز حضرت امام صراحت در بیان مواضع انقلابی بود، ادامه داد: این روحیه ناشی از نترسیدن ایشان از ابرقدرتها و توکل و اطاعت محض از خدای متعال و اعتقاد به وعده الهی بود، ایشان همیشه تسلیم رضای خدا بود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با اشاره به ساده زیستی بنیانگذار انقلاب اسلامی و توصیه های ایشان مبنی بر دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری مسؤولان خاطرنشان کرد: اگر مسؤولی امروز بی اعتنا به بیانات امام راحل به تجمل گرایی روی بیاورد، مردم را نسبت به ارزشها و انقلاب بی تفاوت می کند.

 

وی شعار دادن در خط امام را کافی ندانست و تصریح کرد: ملاک و شاخصه پیرو خط امام بودن، راه ایشان را ادامه دادن است، امروز نا اهل کسی است که وابستگی به بیرون را پذیرفته است و به ظرفیت‌های درونی انقلاب بی‌توجه هست.

 

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی شهرستان پاکدشت در پایان 5جلسه تشکیل شده از سوی این ستاد به ریاست امام جمعه شهرستان با اشاره به ویژه برنامه های این ستاد گفت: اسکان و پذیرایی و تأمین امنیت زائران استان خراسان جنوبی به استعداد حدوداً 5000نفر و اعزام 7000نفر از شهروندان شهید پرور پاکدشت برای شرکت در مراسم ارتحال امام راحل، 2برنامه اساسی این ستاد می باشد.

 

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری نشست های روشنگری از دیگر برنامه های این ستاد در مراسم بزرگداشت ارتحال امام است.

 

محمد بیگی در پایان ضمن تشریح روند تشکیل جلسات از تشکیل چند کمیته خبر داد و اعلام کرد: تاکنون کلیه کمیته ها به وظایف خود به خوبی عمل کرده اند، کلیه نهاد ها و مسؤولین شهرستان بسیج شده اند و آماده خدمتگزاری به زائران معمار کبیر انقلاب می باشند./804/202/ب

ارسال نظرات