۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۳۰۷۶۹
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

انتخاب آیت الله خامنه ای به رهبری انقلاب، اقدام انقلابی مجلس خبرگان بود

امام جمعه اهر  انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به‌ عنوان رهبر جهان اسلام از جمله حرکت‌های انقلابی مجلس خبرگان عنوان کرد و گفت: پس از رحلت امام خمینی(ره) بهترین کاری که مجلس خبرگان رهبری انجام داد، این بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به‌ عنوان رهبر جهان اسلام انتخاب کردند.
مجلس خبرگان

حجت‌الاسلام‌ جواد حاجی‌زاده، امام‌جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به برکات خبرگان انقلابی و اسلامی، اظهار داشت: خبرگان انقلابی تصمیمات ارزشمندی برای انقلاب خواهد گرفت.

 

 وی انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به‌ عنوان رهبر جهان اسلام از جمله حرکت‌های انقلابی مجلس خبرگان عنوان کرد و گفت: پس از رحلت امام خمینی(ره) بهترین کاری که مجلس خبرگان رهبری انجام داد، این بود که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به‌عنوان رهبر جهان اسلام انتخاب کردند.

 

امام‌جمعه اهر با بیان این که رهبر معظم انقلاب در طول رهبری خود در سال‌های بعد از ارتحال امام راحل کشور را به بهترین نحو هدایت کرد، افزود: در هر برهه‌ای از زمان رهبر معظم انقلاب با رهنمودهای خود کشور را نجات داد و به‌ سوی پیشرفت هدایت کرد.

 

وی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، ابراز داشت: تعیین شعار سال اقتصاد مقاومتی در این برهه از زمان و وجود مشکلات اقتصادی فراوان در کشور، نشان از دید نافذ و مدیرت مدبرانه رهبر معظم انقلاب تاکنون در ایران اسلامی دارد.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی توجه به اهمیت کار، تولید و اقتصاد را از دیگر دیدگاه‌های مهم رهبر انقلاب دانست و گفت: اگر به کار و تولید در جامعه بی‌ توجهی شود، سرآغاز وابستگی‌ها در تمام زمینه‌ها خواهد بود، از این‌ رو امسال باید دولتمردان با تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نظام را به‌ سوی پیشرفت و استقلال بیش‌ از پیش سوق دهند.

 

وی بهبود معیشت مردم و مقابله با اشرافی گری و تشریفاتی را از دیگر نکات مهم مطالبات رهبری عنوان کرد و افزود: همه باید کمک کنند تا اقتصاد مقاومتی در عمل محقق شود و زمینه‌های رشد و توسعه کشور مهیا شود، چرا که اقتصاد مقاومتی به معنای حمایت از تولید داخلی، نیروی کار جوان و داشته‌های ایران اسلامی در راه توسعه است.

 

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده اقتصاد مقاومتی را زمینه توسعه همه‌ جانبه ایران اسلامی دانست و افزود: اقتصادی که متکی به ظرفیت‌های داخلی کشور باشد، به فکر تقویت تولیدکننده داخلی است و چشم به بیگانه ندارد، درنتیجه روزبه‌روز شاهد افزایش صادرات و کاهش واردات خواهیم بود.

 

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: امیدواریم با وظایف محوله‌ای که دارند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری ایفاء وظیفه کرده و مجالس قوی در مقابل توطئه‌های دشمن تشکیل دهند./854/302/ب2

ارسال نظرات