۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۴۳۱۹۱۰

پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه دانش آموزان كاشانی

رهبر معظم انقلاب پاسخ دانش آموزان کلاس اول مدرسه ‹‹حافظ›› روستاي سن سن و مدرسه ‹‹قرآني علوي›› شهرستان کاشان که به ایشان نامه نوشته بوده و خواستار نصیحت شده بودند، را دادند.
رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، همزمان با پايان سال تحصيلي مدارس، دانش آموزان کلاس اول از مدرسه ‹‹حافظ›› روستاي سن سن و مدرسه ‹‹قرآني علوي›› شهرستان کاشان در جشن الفبا شرکت کرده و در نامه اي به ولي امر مسلمين جهان، از معظم له خواستند آنها را نصيحت کند.

 

رهبر معظم انقلاب نيز همراه با ارسال هديه اي در پاسخ به اين دانش آموزان نوشته اند: بايد سعي کنيد که هم تحصيل علم و هم تقوا و طهارت معنوي و هم اطاعت از پدر و مادر را هرگز رها نکنيد.

 

14 نفر از دانش آموزان کلاس اول دبستان حافظ روستاي سن سن کاشان در نامه گروهي به رهبر انقلاب نوشته اند: از اينکه خدا به ما توفيق داد تا براي شما نامه بنويسيم، خدا را شکر مي کنيم.

 

در بخش ديگري از اين نامه آمده است: سن سن يکي از روستاهاي کاشان است که مردمان آن به کشاورزي مشغول و عاشق انقلاب هستند و در دوران دفاع مقدس 13 نفر از بهترين عزيزان در راه وطن به شهادت رسيدند.

 

دانش آموزان کلاس اولي روستاي سن سن کاشان نوشته اند: رهبر عزيزمان دوست داريم که نامه ما را با خط خودتان پاسخ بدهيد و از شما مي خواهيم که ما را نصيحت  و راهنمايي کنيد ما  از خدا مي خواهيم لبان شما خندان و بانشاط باشد.

 

در نامه يکي از اين دانش آموزان آمده است: من هر وقت شما را در تلويزيون مي بينم، دلم مي خواهد که روزي با شما از نزديک ديدار داشته باشم و من درس هايم را مي خوانم تا فرد مفيدي براي ايران باشم.

 

کوثر زيلويي دانش آموز دبستان قرآني علوي نوشته است: دلم مي خواهد هيچ بيماري در دنيا نباشد و از خدا مي خواهم شما هم هميشه سالم و شاداب باشيد و در آخر شما عزيز دلم را به امام زمانم مي سپارم.

 

يکي ديگر از کلاس اولي هاي کاشان نوشته است: امروز درس «هـ» را ياد گرفتم و خيلي شاد شدم زيرا مي توانم بنويسم رهبر مهربان جهان و سلام بر رهبر خوبم.

 

زهرا سادات صمديان در نامه خود خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي آورده است: من از خدا مي خواهم تا فرج امام زمان عليه السلام، شما زنده و سلامت باشيد و پرچم رهبري جهان را به دست امام زمان(عج) بدهيد./203/1307/ب1

ارسال نظرات