۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۳۴۱۳۴
تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی:

جشنواره ادبی هنری شاهچراغ در دهه کرامت برگزار می‌شود

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری سومین جشنواره ادبی ـ هنری شاهچراغ(ع) در دهه کرامت امسال باهدف معرفی هرچه بیشتر حضرت احمدبن موسی(ع) خبر داد.
شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، در دیداری که قائم مقام صاحب امتیاز و سردبیر روزنامه تماشا با تولیت معظم این آستان مقدس داشت، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب اظهار داشت: تهیه دانشنامه حضرت احمد بن موسی(ع) و ساخت سریال این امامزاده واجب التعظیم از اقدامات مهم برای معرفی هر چه بیشتر حضرت احمدبن موسی(ع) است که هم اکنون در حال پیگیری برای اجراست.

قائم مقام جامعه روحانیت شیراز با اشاره به اینکه دو نکته اساسی در مطبوعات بسیار مهم است تصریح کرد: یکی از این نکات طرفداری فرهنگ اسلامی- ایرانی است که رسالتی بزرگ بر عهده مطبوعات و رسانه‌ها به شمار می‌رود و نکته  دیگر نیز صداقت و امانتداری مطبوعات است که در حقیقت از شاخصه‌های فرد مسلمان با ایمان بوده و در روایت هم نسبت به آن تاکید بسیار شده است.

نماینده اول مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با قدردانی از تمام کسانی که تاکنون برای معرفی حضرت احمد بن موسی(ع) و توسعه حرم مطهر این امامزاده واجب التعظیم(ع) قدم برداشته‌اند اظهار داشت:  یک مورد ارزشمند و قابل تقدیر، توسعه دارالشفاء حرم مطهر احمد بن موسی(ع) است که به عنوان یک درمانگاه نمونه و پرمنفعت برای مردم و درمدت کوتاهی نیز تجهیز شده است.

وی بیان کرد: موارد ارزشمند دیگر در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) راه‌اندازی دارالضیافه حرم مطهر و همچنین سالن‌های همایشی است که در سطح استان کم نظیربوده و برای همایش‌ها و برنامه‌های متفاوت آماده شده است. 

در این دیدار مهدی آماده قائم مقام صاحب امتیاز و سردبیر روزنامه تماشا نیز خطاب به آیت‌الله دستغیب گفت: به یمن وجود حضرتعالی به عنوان تولیت در مجموعه حرم مطهر احمد بن موسی(ع)، تغییرات محسوس و اقدامات فرهنگی و عمرانی مناسبی نسبت به سال‌های گذشته درحرم مطهر احمد بن موسی(ع) به وجود آمده است که از جمله آن می‌توان به اجرای طرح توسعه حرم مطهر وهمچنین ارتباط خوب مدیران حرم و روابط عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه اشاره کرد.

آماده تصریح کرد: هروز شاهد برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی مختلفی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) هستیم وما اصحاب رسانه وظیفه خود می‌دانیم که این رویدادهای مهم را پوشش دهیم./922/101/ب3

ارسال نظرات