۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۳۴۴۰۵
آیت‌الله سلیمانی:

وحدت شیعه و سنی از سرمایه‌های بزرگ جامعه ما است

امام جمعه شهرستان زاهدان گفت: وحدت و همدلی موجود میان شیعه و سنی که در عالی‌ترین درجات در جامعه ما مشاهده می‌شود، یک سرمایه بزرگ برای نظام اسلامی است و باید با حفظ و تقویت آن، قدردان این نعمت باشیم.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان صبح امروز، در گردهمایی معتمدین و ریش‌سفیدان طوایف استان که در زاهدان برگزار شد، گفت: ایجاد تفرقه و کمرنگ کردن وحدت و همدلی که میان شیعه و سنی و همچنین میان اقوام مختلف در ایران مشاهده می‌شود، هدف دیرینه دشمن است و هیچگاه نباید از آن غفلت کرد.

 

وی اظهار کرد: شیعه و سنی باید در تشخیص توطئه‌ها و ترفندهای دشمن که اساسا نامحسوس و حساب شده، برای ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی است دقت و توجه داشته باشند.

 

آیت‌الله سلیمانی بیان کرد: از ابعاد ملی و بین‌المللی جمهوری اسلامی بحمدالله در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد، بنابراین باید در راستای مراقبت از وحدت موجود بین ملت و مسؤولان گام برداشت، چرا که وحدت کشور ما در منطقه هم تاثیر مثبت بر جای گذاشته است.

 

وی افزود: شیعه و سنی باید برای توسعه استان در کنار یکدیگر سرمایه گذاری کنند و مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان که از بین بردن وحدت است، بشوند.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر، اظهار کرد: ليلة القدر از حساس‌ترين شبهايي است كه در پیش رو داریم؛ اعتقاد داشتن به این شب‌ها از نکات مشترک بین اهل تشیع و تسنن است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: نیروهای نظامی و امنیتی استان در راستای مبارزه با تروریسم به کشفیاتی دست یافتند که مانع از توطئه دشمن دراین شب‌ها و ایام پایانی ماه مبارک رمضان شدند که از زحمات آنان باید در این رابطه تقدیر و تشکر کرد./831/202/ب3

ارسال نظرات