۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۴۳۴۷۲۹
استاد حوزه علمیه:

هجمه اصلی رسانه‌های غربی متوجه ولایت فقیه است

حجت الاسلام نجدت با اشاره به توطئه‌های رسانه‎‌ای غرب در طول سال‌های گذشته گفت: هجمه اصلی رسانه‌های غربی متوجه ولایت فقیه است.
حجت الاسلام نجدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی نجدت، استاد حوزه علمیه امروز در نشست معرفتی طلاب خواهر در مسجد دارالسلام تبریز اظهار داشت: امام سجاد(ع) اوج کرامت انسانی را در شهادت می داند، در حالیکه امروزه دشمنان اینگونه القاء می کنند که شهادت طلبی امری غیرعقلایی است.


وی خاطرنشان کرد: بر خلاف تبلیغات سوء دشمنان و بر اساس آیات و روایات وارده، شهادت بهترین مرگ برای آدمی محسوب می شود، چرا که شهید نزد پروردگار عالمیان روزی می خورد؛ در حقیقت شهدا ولایت مداران واقعی بودند، که با لبیک به ندای رهبری در خط مقدم جبهه‌ها حاضر و به لقاء الله شتافتند.


استاد حوزه علمیه تبریز با اشاره به فتنه گری رسانه های غربی علیه جایگاه ولایت فقیه گفت: عده ای مشروعیت نظام و ولایت فقیه را زیر سؤال می برند و درصدد بدبین کردن مردم نسبت به رهبری نظام هستند، این افراد تمام دغدغه های نظام را رها کرده و به دنبال این هستند که از هر راهی که شده رهبری و ولایت فقیه را تخریب کنند.


حجت الاسلام نجدت تصریح کرد: همان هایی که ولایت را هدف فتنه های خود قرار داده اند، امروز منفعت فردی، حزبی و جناحی خود را در خطر می بینند، از این رو به دنبال تضعیف شأن، نفش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه هستند. به عبارت دیگر فتنه‌گران ولایت فقیه را مانع منافع خود می دانند.


وی با تأکید بر این‌که رسالت امروز همگان حضور فعال و تأثیرگذار در سنگر ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: خالی گذاشتن سنگر ولایت موجب تکرار حوادث عاشورا خواهد شد، اگر کسب بصیرت ولایی مورد غفلت واقع شود، دشمنان بر کشور حاکم شده و استقلال خود را از دست خواهیم داد.


این استاد حوزه علمیه تبریز ابراز کرد: اگر نبود جایگاه مستحکم ولایت فقیه و پشتیبانی همه‌جانبه مردم، هریک از حوادثی که برای ملت و کشور پیش آمد، می‌توانست کشور را به ورطه سقوط برساند؛ بنابراین قدر این نعمت را باید دانست و اینگونه نباشد که به‌بهانه‌های مختلف جایگاه آن را تضعیف کنیم.


حجت الاسلام نجدت با بیان این‌که امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا و رهبری نظام است، ادامه داد: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه به حامیان و منتقدان ولایت فقیه است، اگر جناحی بخواهد ولایت فقیه را تخریب و تضعیف کند، بداند که با این کار امنیت، آرامش و استقلال کشور را هدف گرفته است./935/202/ب3

 

ارسال نظرات