۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۴۳۵۶۵۳
نماینده مردم اراک در مجلس:

امروز مسلمانان جهان ثابت کردند، ظلم در جهان اسلام هیچ جایگاهی ندارد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مسلمانان جهان و مردم همیشه در صحنه استان مرکزی با مشتانی گره کرده و فریادهای رسا به خیابان ها آمده اند تا به استکبار جهانی بگویند که ظلم در جهان اسلام هیچ جایگاهی ندارد.
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اراک

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اراک در راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای رسا در استان مرکزی، بیان کرد: امروز مسلمانان جهان و مردم همیشه در صحنه استان مرکزی با مشتانی گره کرده و فریادهای رسا به خیابان ها آمده اند تا به استکبار جهانی بگویند که ظلم در جهان اسلام هیچ جایگاهی ندارد.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع و مظلومیت فلسطین در جهان اسلام مسأله بسیار مهمی است، اظهار داشت: امروز مسلمانان با راهپیمایی پرشور و بی نظیر روز جهانی قدس ثابت کردند که لحظه‌ای راستای نابودی این رژیم قاصب صهیونیستی و استکبار جهانی دست نخواهند کشید.

 

کریمی با بیان اینکه این حضور نشانگر مهم بودن موضوع فلسطین برای مسلمین جهان است، گفت: امروز مسلمانان در سراسر این کره خاکی، وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند و همچنین با حضور خوددر مقابل توطئه های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بنده از مردم شریف استان مرکزی به سبب حضور پرشور و بی نظیر خود تشکر می کنم و امیدوارم این حضور و و حدت امت اسلامی منجر به نابودی اسرائیل جنایتکار و تمامی ظالملن در سراسر جهان شود.

 

شایان ذکر است، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در 100نقطه استان مرکزی با حضور مردم مومن و روزه دار در حال برگزاری است./842/202/ب3

ارسال نظرات