۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۴۳۵۷۹۳
در راهپیمایی باشکوه روز قدس در مشهد مطرح شد؛

جمهوری اسلامی بدون دفاع از مستضعفان قابل تصور نیست

رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مشهد مقدس گفت: این مسأله که ما حمایت از حزب‌الله و فلسطین و مجاهدان را کنار بزنیم، ممکن نیست و نمی‌توان جمهوری اسلامی را بدون دفاع از مستضعفان و بدون انرژی هسته‌ای فرض کرد.
راهپيمايي روز قدس در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد، ظهر امروز و همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار گوناگون مردم برگزار شد.

 

این گزارش حاکی است، مردم شریف مشهد، مسیر راهپیمایی از میدان 15 خرداد تا حرم مطهر رضوی را با سر دادن شعارهایی نظیر «مرگ بر اسراییل»، «لا إله إلا الله، اسراییل عدو الله»، «مرگ بر آل سعود کافر» و «مرگ بر آمریکا» پیموده و بدین وسیله ضمن ابراز انزجار از رژیم اشغال گر قدس، حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام نمودند.

 

هدف از تشکیل اسراییل، تجزیه کشورهای اسلامی بود

سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین سخنران ویژه مراسم راهپیمایی در مشهد بود که طی سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس، اظهار کرد: امام(ره) با  ابتکار روز قدس روند بیداری‌بخشی و عزت‌بخشی را برای مسلمانان و روند سقوط را برای ظالمان و مستکبران پایه‌گذاری کردند.

 

وی هدف استکبار جهانی از تشکیل رژیم صهیونیستی را تجزیه کشورهای اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی ستون فقرات آمریکا در میانه سرزمین‌های اسلامی محسوب می‌شود و با توجه به این که دوام و بقای آمریکا به این رژیم وابسته است، اگر این ستون زده شود، آمریکا نیز سقوط خواهد کرد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که آمریکا خود را رهبر دنیا دانسته و در این رهبری به رژیم صهیونیستی متعهد است، جمله تاریخی امام(ره) که فرمودند «اسرائیل باید از بین برود» را یادآور شد و افزود: به فضل خداوند راهبرد امام(ره) در این سال‌ها دشمن را به عقب نشاند، به گونه‌ای که رژیم صهیونیستی که ارتش‌های جهان عرب را بدون هیچ مشکلی شکست می‌داد، 5 بار از پابرهنگان شکست خورد.

 

هدف فتنه 88 نیز حفظ رژیم صهیونیستی بود

نقدی سپس به بازخوانی مهم‌ترین اهداف آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی پرداخت و با بیان این‌که حفظ این دولت جعلی از اصلی‌ترین اهداف است، خاطرنشان کرد: در تمام این تحرکات که نمونه‌اش را در فتنه 88 نیز مشاهده کردید، هدف اصلی حفظ رژیم صهیونیستی بود و به همین جهت در جریان فتنه کار به شعار «نه غزه، نه لبنان» کشیده شد. به انزوا کشاندن و تحریم حزب‌الله از همین دست تحرکات است و اصلی‌ترین هدف آمریکا در این زمینه، ایجاد تفرقه بین مجاهدان بوده و از همین رو داعش را در منطقه به وجود آوردند.

 

وی هدف از اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی را تغییر موضع و سکوت به قیمت دلار دانست و تصریح کرد: امروز دیگر خوش‌بین‌ها هم نمی‌توانند به آمریکا اعتماد کنند، چرا که در جریان برجام حتی بی‌هوش‌ها هم اهداف آمریکا را فهمیدند و بدعهدی آن‌ها را دیدند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر لزوم شکستن سلطه اقتصادی آمریکا توسط «دلار«، یادآور شد: اگر ما زودتر تجارت جهانی منهای دلار را شروع کرده بودیم، حتماً تا امروز به نتیجه کامل رسیده بودیم. این اهرم آمریکا برای تسلیم کردن ما بسیار ضعیف است و شکست آن فقط نیازمند دولت‌مردانی بصیر و با اعتمادبه‌نفس است که در میدان حضور داشته باشند.

 

نمی‌توان جمهوری اسلامی را بدون دفاع از مستضعفان متصور شد

نقدی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید، تصریح کرد: امروز دشمن در محاصره است و اگر قرار بود تسلیم آمریکا شویم آن روزی تسلیم می‌شدیم که سلاح و قدرتش دنیا را ترسانده بود اما امروز آمریکا در مؤلفه‌های قدرت شکست‌خورده است و نزدیک به 20 هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و با دزدی از چاه‌های لیبی و عربستان زندگی می‌کند و اقتصادی برایش نمانده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این مسأله که ما حمایت از حزب‌الله و فلسطین و مجاهدان را کنار بزنیم، ممکن نیست و نمی‌توان جمهوری اسلامی را بدون دفاع از مستضعفین و بدون انرژی هسته‌ای فرض کرد. آن‌هایی که در مسأله هسته‌ای دندان ‌گرد کرده‌ و امتیاز گرفته‌اند، بدانند که تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: دیدید جوانان ما چگونه نیروهای ارتش آمریکا را در خلیج‌فارس مثل موش ذلیلانه دستگیر کردند. امروز برای آمریکا، چیزی جز عقب‌نشینی از خاورمیانه باقی نمانده و این آمریکا حتی برای ترسوها هم ترسناک نیست؛ ابهتش شکست‌ خورده و یک همت دیگر می‌خواهد که «یا حسین» بگوییم و به دروازه‌های بیت‌المقدس برسیم./820/203/ب2

ارسال نظرات