۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۳۷۴۸۲
امام جمعه کوهدشت:

فعالیت تبلیغی و فرهنگی حوزه در حفظ سلامت جامعه مؤثر است

امام جمعه کوهدشت فعالیت تبلیغی و فرهنگی حوزه را در حفظ سلامت جامعه مؤثر دانست و گفت: فعالیت طلاب در عرصه تبلیغ باید بر پایه خلاقیت باشد.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ظهر امروز در نشست هیأت امنا حوزه علمیه فاطمیه(س) کوهدشت که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: حوزه های علمیه در عرصه دینی فعالیت چشمگیری دارند.

 

وی با تأکید بر فعالیت های تبلیغی و فرهنگی حوزه، بیان کرد: تقویت حوزه های علمیه در جهت خدمت رسانی به مردم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

امام جمعه کوهدشت با اشاره به نقش حوزه در تقویت و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه، خاطرنشان کرد: سیره و سنت اهلی بیت(ع) در حفظ سلامت جامعه بسیار مؤثر است.

 

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب خواهر عنوان داشت: حضور طلاب خواهر در عرصه تبلیغی می تواند به تحکیم بنیان خانواده و در عرصه حجاب و عفاف نقش آفرینی کند.

 

حجت الاسلام طهماسبی با تأکید بر تقویت فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مدارس علمیه، افزود: باید زمینه حضور طلاب خواهر در عرصه تبلیغ فراهم شود.

 

وی بیان داشت: فعالیت تبلیغی طلاب باید بر پایه توانایی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری بوده تا شاهد اثربخشی و نتیجه مطلوب فعالیت آنان در عرصه تبلیغ باشیم.

 

حجت الاسلام محمد جواد گراوند، در ادامه این نشست اظهار داشت: امید است با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان کوهدشت زمینی در راستای ساخت ساختمان مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان تهیه شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خاطرنشان کرد: ساخت ساختمان این مدرسه علمیه در جهت برطرف شدن مشکلات آموزشی و اعزام اساتید بسیار مؤثر است./9459/203/ب2

ارسال نظرات