۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۴۳۷۵۲۳
امام جمعه ماهان:

مسؤولان در اقتصاد مقاومتی به گفته های خود پایان دهند و به فکر اقدام و عمل باشند

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که همه با هم باید در میدان جنگ حضور داشته باشیم، گفت: مسؤولان در اقتصاد مقاومتی به گفته های خود پایان دهند و به فکر اقدام و عمل باشند.
امام جمعه ماهان

حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با جنگ نرم، گفت: یکی از اهداف جنگ نرم در کشور ایران، از بین بردن اعتقادت نسل جوان است.

 

وی افزود: دشمن جوانان را از راه هایی همچون زیر سوال بردن ارزش های انقلاب اسلامی به راه خود می کشاند و می خواهد با این کار ها کشور را تضعیف کند.

 

حجت الاسلام محمد زاده با اشاره به این که کارهای فرهنگی زیادی وجود دارد، اظهار داشت: کار فرهنگی باید اولویت تمام نهاد های کشور باشد تا بتوانیم کشوری برای خود رقم بزنیم که در مقابل دشمن کوتاه نیاییم و دوست نشویم.

 

وی بیان داشت: اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از کارهای فرهنگی بوده که مسئولان و مردم باید بر این کار فرهنگی اهتمام زیاد داشته باشند زیرا تنها راه نجات کشور اعتماد کردن به تولیدات داخلی است.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که همه با هم باید در میدان جنگ حضور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مسئولان به گفته های پایان دهند و به فکر اقدام و عمل باشند.

 

وی ابراز داشت: مردم فکر نکنند که خانم های با حجاب تمام شده اند بلکه خانم ها دیروز در سراسر کشور با راهپیمایی به خانم های بی حجاب نشان دادند که ما نسبت به حجاب حضرت زهرا حساست داریم.

 

حجت اسلام محد زاده با توجه به این که امیدوار بودن پیام راهپیمایی دیروز خانم های با حجاب در سرتاسر کشوربود و بیان داشت: مردم نسبت به حجاب خانم های خود، بی تفاوت شده اند و فکر می کنند که آزادی به نداشتن چادر و روسری است.

 

کارشناس مسائل دینی بیان داشت: راهپیمایی مردم در سراسر ایران به دشمن گفتند که هیچ وقت فریب شبکه های مجازی و ماهواره های شما را نمی خوریم و با صراحت اعلام می کنیم که حجاب یکی از ضروریات دین اسلام است.

 

وی اظهار داشت: تمام هدف دشمن، نابودی اسلام و شکسته شدن عزت مسلمانان است و سعی می کنند که به ذهن های مردم ایران القاء کنند که اسلام جدای از سیاست است.

 

وی در پایان با اشاره به نقش علماء در جنگ نرم، ابراز داشت: تبلیغ و ترویج دین اسلام وظیفه ی روحانیان محسوب می شود که باید شغل اصلی خود را رساندن پیام خدا به مردم باشد./9707/302/ب3

ارسال نظرات