۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۴۳۷۶۰۸
معاون فرهنگی کمیته امداد کشور تأکید کرد؛

ضرورت ارتقای سطح بینش دینی مددجویان و کارکنان کمیته امداد

معاون فرهنگی کمیته امداد کشور بر لزوم ارتقای بینش دینی کارکنان نهاد کمیته امداد و خانواده‌های تحت پوشش تأکید کرد و گفت: ارتقای بعد عبادی کارکنان و مددجویان نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها و موفقیت برنامه‌های حمایتی دارد.
حجت الاسلام حسین احمدیان- معاون فرهنگی کمیته امداد کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، امروز در دیدار امدادگران و کارکنان کمیته امداد استان خراسان شمالی، با اشاره به لزوم ارتقای سطح بینش دینی در کارکنان کمیته امداد و خانواده‌های تحت پوشش این نهاد، اظهار کرد: در این راستا برنامه‌های متعددی از سوی معاونت فرهنگی پیش‌بینی شده است.

 

به گفته وی فعالیت بیشتر در این زمینه رابطه مستقیمی با کاهش آسیب‌ها و موفقیت بیشتر برنامه‌های حمایتی و خدماتی نهاد کمیته امداد در سراسر کشور دارد.

 

حجت‌الاسلام احمدیان خاطرنشان کرد: برای دست‌یابی به هدف مذکور باید با تلاش جدی در این زمینه گام برداریم و طبق تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت‌رسانی به محرومین با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه عبادت فردی و اجتماعی مسأله‌ای مهم در دین اسلام است، افزود: البته توجه و رسیدگی به محرومان بالاتر از عبادات فردی و اجتماعی بوده و ارزش ویژه‌ای در بارگاه باری تعالی دارد.

 

حجت‌الاسلام احمدیان خطاب به امدادگران گفت: شما باید تمام وقت، تکیه‌گاهتان خداوند متعال باشد، چراکه پست و مقام‌های دنیوی ماندگار نیستند.

 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: شما باید تمام مسائل خود را به خدا واگذار کنید و آگاه باشید خدمت به محرومان توفیق بزرگی است که نصیب شما شده است.

 

وی خطاب به امدادگران و کارکنان نهاد کمیته امداد، اضافه کرد: خدمت خالصانه به محرومان که مورد توجه ویژه خداوند متعال هستند، توفیق‌های فراوانی را برای زندگی شخصی و خانوادگی شما به دنبال خواهد داشت و بسیاری از مسائل و مشکلات دنیوی و عذاب‌ها و بلاهای ناگهانی به واسطه خدمت به این محرومان از شما رفع خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام احمدیان همچنین به مسائل و مشکلات روز جامعه ازجمله طلاق، بیکاری، بیماری‌های مختلف و غیره نیز اشاره کرد و گفت: این اتفاقات نتیجه اصرار بر گناهان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید از کانون‌ها و خوابگاه‌های سطح استان، درباره فعالیت‌ها و برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد نیز اظهار کرد: در این راستا تابستان امسال اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی به صورت متمرکز در مشهد مقدس پیش‌‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: این اردوها به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های تحت حمایت نهاد کمیته امداد برگزار می‌شود./202/9314/ب1

ارسال نظرات