۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۴۰۰۳۵
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد:

تولید محتوای دینی برای جوامع بشری ضروری است

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با بیان اینکه فلسفه وجودی شورای هماهنگی دهه کرامت این بود که جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با مدیریت مردم برگزار می شود، گفت: امروز نیاز داخل و خارج از کشور تولید محتوا است.
ارباب سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی، دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، امروز در هفتمین نشست شورای هماهنگی دهه کرامت، گفت: فلسفه وجودی این شورا این بود که جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با مدیریت مردم برگزار شود.

 

وی افزود: پایگاه‌های مختلف مردمی اعم از مساجد، بقاع متبرکه، مدارس و دانشگاهها‌، پایگاه‌های بسیج کانون‌های فرهنگی و ... در برپایی برنامه‌های دهه کرامت با همدلی و همزبانی در ساماندهی و سازماندهی این حرکت نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام ارباب ارباب سلیمانی ابراز کرد: حضور مردم در اجرای این گونه برنامه‌ها سبب می‌شود ما بتوانیم با هم افزایی، پیام اهل بیت(ع) را به گوش جهانیان برسانیم.

 

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با بیان اینکه امروز شبکه سازی، نهادسازی و بومی سازی این حرکت صورت گرفته، گفت: امروز نیاز داخل و خارج از کشور در برپایی حرکت‌های مردمی تولید محتوای دینی است.

 

وی اضافه کرد: امید است آستان‌های بزرگ رضوی، فاطمی، حسنی و احمدی مشارکت‌های لازم را برای رسیدن به اهداف این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند./202/813/ب1

ارسال نظرات