۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۴۴۵۱۴۹
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

سکولاریسم و بی تفاوتی مردم نسبت به اعتقادات دینی در دستور کار دشمن قرار دارد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه نباید انحرافات در مساجد شکل بگیرد، گفت: سکولاریسم و بی تفاوتی مردم نسبت به اعتقادات دینی در دستور کار دشمن قرار دارد و به مردم خط می دهند که نسبت به مسائل دیگر انقلاب بی تفاوت باشند و این انحراف در دین است.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه عصر امروز در همایش اولین جشنواره برترین مساجد استان کرمانشاه که به مناسبت روز مسجد در مسجد ثارالله کرمانشاه برگزار شد ابراز داشت: این همایش، کاری ارزشمند و انقلابی است که بستر کارهای سیاسی و فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است، در تاریخ اسلام پیامبر اکرم (ص) برای شروع حرکت اسلامی و دینی و پایه گذاری جامعه دینی از ساخت مسجد شروع بکار کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: اولین کلنگ کارهای اجتماعی و امنیتی و سیاسی و فرهنگی در مسجد زده شد، حرکت انقلاب اسلامی و خیزشهای مردمی در مساجد رقم خورد.

وی در ادامه افزود: روحانیان همواره پرچم دارد و جلودار حرکتهای دینی و ارزشمند هستند ائمه مساجد جلودار دین حرکت کردند و بسیاری از حرکتهای انقلابی و ارزشمند از مساجد شروع شد.

این مسؤول گفت: اکثر شهدای انقلاب و دفاع مقدس اهل مسجد بودند و پایه اعتقادی خود را در مساجد محکم کردند، مسجد بهترین بستر برای تقویت دفاع مقدس بود و جوانان و نوجوانان را برای مقابله با استکبار آماده کرد.

سردار ریحانی تصریح کرد: تدارکات جبهه ها در مساجد شروع و فراهم می شد و اساسی ترین و محوری ترین بستر بنیادهای مردمی و دینی در  مساجد  شکل گرفت اما متأسفانه امروزه جایگاه ارزشمند مساجد دیده نمی شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز اگر عده ای مسؤولیتی برعهده دارند در ابتدا باید مساجد محله و محل کار خود را بوسیله امر به معروف و نهی از منکر پررنگ کنند، امروز انحراف در شعائر دینی و بسترهای دینی در مساجد جزء راهبردهای دشمن است که مسجد را تنها جایی برای نمازخواندن بدانند.

سردار ریحانی عنوان داشت: ما مسجد سکولار و نمازخوان سکولار نباید داشته باشیم سکولار بی تفاوتی است لذا نباید در جهت اهداف دشمنان حرکت کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت:  انقلابی ماندن، انقلابی حرکت کردن باید در مساجد نهادینه شود از این رو مسجد سکولار با بیانات رهبر متفاوت است.

این مسؤول ادامه داد: دشمن به دنبال ترویج بی تفاوتی در بین جوانان است باید امام جماعت، بسیجیان و خادمان مساجد وظیفه خود را به خوبی در راستای پررنگ ساختن مساجد انجام دهند.

وی ابراز داشت: سکولاریسم و بی تفاوتی در دستور کار دشمن برای تضعیف اعتقادات مردم قرار گرفته و به مردم خط می دهند که نسبت به مسائل دیگر انقلاب بی تفاوت باشند و این انحراف در دین است.

سردار ریحانی ابراز داشت: اگر در انقلاب و دفاع مقدس پیروز شدیم و با عزت و افتخار در تمام دنیا براساس ارزشهای انقلابی صحبت می کنیم سرچشمه آن محکم بودن پایه های دین است که مساجد را به عنوان پایگاه هایی برای دفاع از اسلام قرار دادیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مسجد تنها برای نماز نیست پیامبر اسلام (ص) مسجدالنبی را محور تمام حرکتهای دفاعی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و فرهنگی قرار داده بود.

وی تصریح کرد: نگذاریم انحرافات در مساجد شکل بگیرد،  اجازه حرکتهای انقلابی به جوانان ارزشی را باید داد تا اعتقادات جوانان به واسطه حربه های دشمنان تحت الشعاع قرار نگیرد.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: منافقان با راهبردی از جنس مسجد برای مقابله با جبهه حق قد علم کرده اند، امروز دشمن با تمام نیرو و قوا برای انحراف جوانان کار را از مساجد شروع کرده است از این رو باید حرکتهای انقلابی را از مساجد شروع کرد و به آنها حرارت بخشید.

این مسؤول در پایان بیان داشت: امروز مسجد بستر همه ارزشها است، انقلاب باید با تمام جهاتش به سمت جلو حرکت کند در غیراینصورت اسلام ناب محمدی به اسلام آمریکایی مبدل می شود، این اسلام دینی ذلیل، توسری خور و بدون حرارت و تحت سلطه شیطان و مستکبران است./202/857/ب1

ارسال نظرات