۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۴۶۳۳۰
امام جمعه جیرفت:

هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات دولتمردان است

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه هفته دولت می تواند فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات دولت باشد، گفت: هفته دولت زمان مناسبی برای نمایش خدمات شایسته دولت است و در این هفته دولتمردان می توانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و برای بهتر کردن عملکردشان تلاش بیشتری کنند.
امام جمعه جیرفت

حجت الاسلام  رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: دولت عملکرد یکساله خود را برای مردم در هفته دولت ارائه می دهد تا مردم در جریان فعالیتهای آنان قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، بیان کرد: با گذشت نیمی از سال 1395 دولت باید تلاش خود را در این راستا بیشتر کند و می طلبد دولت فعالیتهای خود را در این راستا به مردم ارائه دهد، حتی در استانهای کشور نیز استانداران و فرمانداران باید فعالیتهایی که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام دادند را به مردم گزارش دهند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: مسؤولان استان کرمان درباره تحقق اقتصاد مقاومتی شعار زیادی می دهند و باید تک تک این عملکردها از طریق رسانه ها با صداقت کامل به مردم گزارش داده شود در غیر اینصورت شعار دادن هیچ فایده ای ندارد.

حجت الاسلام کرمی پور در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: دولتمردان باید در دوره خدمت خود به مردم این شهیدان را الگو قرار دهند و تفکر ولایی داشته باشند و در مسؤولیتهای خود انتقاد پذیر باشند.

وی یادآور شد: دولت یازدهم باید گزارشی از عملکرد خود را به مردم ارائه دهد و رسانه ها نیز باید واقعیت را به مردم منعکس کنند تا مردم اعتماد لازم را به آنها داشته باشند و دولتمردان نیز باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در مورد تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر داشته باشند.

امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری و کار آفرینی می تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی ایفا کند و هفته دولت می تواند فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات دولت باشد.

حجت الاسلام کرمی پور ابراز کرد: دولت نباید از هم اکنون وارد گود انتخابات شود و تا آخرین روز خدمتگزاری خود باید در خدمت مردم باشد و از آنان غافل نشود و پل ارتباطی دولتمردان با مردم باید صمیمانه باشد.

وی با بیان اینکه هفته دولت زمان مناسبی برای نمایش خدمات شایسته دولت است، عنوان کرد: در این هفته دولتمردان می توانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و برای بهتر عملکردشان تلاش بیشتری کنند و در مورد بیکاری و تورم در جامعه نیز به شکل مطلوب نیز تلاش کنند و اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشند./302/9709/ب1

ارسال نظرات