۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۴۹۱۴۴
عضو هیأت رییسه مجلس:

عمده لوایح مجلس دهم جنس اقتصادی دارد

قاضی زاده هاشمی با بیان این‌که عمده لوایح مجلس جنس اقتصادی دارد و مستقیم یا غیر مستقیم به اقتصاد مربوط می شود،‌ گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی با رئیس مجلس و کمیسیونها قرار مشترکی صورت گرفته تا در همین مسأله برنامه ششم که مهم‌ترین طرح فعلی مجلس است، به آن توجه شود.
قاضی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سلسله همایش های بصیرتی عصر شنبه با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حسینیه قرآن و عترت برگزار شد.

قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اینکه در هیأت رئیسه مجلس وظیفه ما ایجاد یک انتظام رای در مجلس است افزود: عمده لوایح جنس اقتصادی دارد و مستقیم یا غیر مستقیم به اقتصاد مربوط می شود. در حوزه اقتصاد مقاومتی با رئیس مجلس و کمیسیونها قرار مشترکی صورت گرفته تا در همین مسأله برنامه ششم که مهم‌ترین طرح فعلی مجلس است، به آن توجه شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: کمیسیون اجتماعی مرتبط با بیمه و حمایت است و به جز مسائل پزشکی تامین اجتماعی و کمیته امداد خود را با ما تنظیم می کنند. در این راستا بیمه سلامت اجباری شد و در حال حاضر به دنبال گسترش بیمه های اجتماعی هستیم اما چون مبنای این قانونی خود اظهاری است به درستی تا امروز انجام نشده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تصریح بر این‌که هدف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاثیر نپذیرفتن زندگی مردم از تحولات خارجی در اقتصاد است، برنامه‌ریزی‌های کمیسیون اجتماعی را در این راستا قلمداد کرد./202/820/ب1

ارسال نظرات