۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۵۰۵۷۹
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دشمنان در پی ضربه زدن به باورهای غنی اسلامی و انقلابی در کشور هستند

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان در پی ضربه زدن به باورهای غنی اسلامی و انقلابی در کشور هستند، گفت: طلاب و روحانیان باید با آگاهی بخشی و هوشیارسازی مردم خطرات و تهدیدات دشمنان را بی اثر و دفع کنند.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز در مراسم تلبس طلاب حوزه علمیه استان کرمانشاه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ابراز داشت: همزمان با فرا رسیدن عید مبارک غدیر خم طلاب حوزه علمیه کرمانشاه ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: تلبس به لباس روحانیت افتخاری بزرگ است که مستلزم جهاد و تلاش بی وقفه طلاب بوده و در آینده نیز مسؤولیت های خطیری بر عهده روحانیان قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: گام نهادن در مسیر طلبگی مسیری دشوار بوده و طلاب باید خود را وقف نشر اندیشه های اسلامی و ترویج دین کنند، زیرا آنها به عنوان مروجان اندیشه اسلامی نقشی بی بدیل در انتقال فرهنگ اسلام به نسلهای بعد ایفا می کنند.

وی بیان داشت: طلاب با تکیه بر تقوای الهی و افزایش بینش و بصیرت دینی خود باید در راه اعتلای فرهنگ اسلام در جامعه اقدام کنند و جهت کسب و افزایش اندوخته های علمی و معلومات دینی خود از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) مقتدای قشر روحانیت هستند، از این رو باید با تفکر و تعمق در سیره زندگی این عزیزان راه صحیح را برگزیده و در این راه نسبت به توطئه ها و هجمه های دشمنان آگاه بود.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: دشمنان در پی ضربه زدن به باورهای غنی اسلامی و انقلابی در کشور هستند، پس طلاب و روحانیان باید با آگاهی بخشی و هوشیارسازی مردم خطرات و تهدیدات دشمنان را بی اثر و دفع کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود آیت الله علما را پدر معنوی حوزه های علمیه خواند و گفت: حمایت های بی دریغ نماینده ولی فقیه در استان از حوزه های علمیه موجب ترقی و بهبود وضعیت مدارس علمیه استان شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: امید است با حمایت های مسؤولان و جدیت اساتید و طلاب حوزه علمیه شاهد تربیت نسلی کارآمد و مسؤول در حوزه علمیه استان باشیم./857/202/ب2

ارسال نظرات