۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۴۵۱۴۳۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

دفاع مقدس به سند افتخار نظام تبدیل شده است/ اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز زانو زدن در برابر غرب ندارد

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امروز جنگ تحمیلی به سند افتخار نظام تبدیل شده است و دفاع مقدس سبب رویش و صدور انقلاب و اسلام به تمام جهان شد.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ابراز داشت: حماسه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام است که انقلاب را از بی تحرکی و سستی به ملتی پرشور و شهادت طلب تبدیل کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی به ملت ایران اعتماد به نفس و خودباوری بخشید و با هدایت ایشان و تزریق تفسیر و روح دستورات الهی استقلال و عزت برای نظام به ارمغان آمد.

وی در ادامه به سردرگمی دشمنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ایستادگی و روحیه شهادت طلبی ملت ایران تمامی معادلات دشمن را بر هم زد و سبب سردرگمی و ترس دشمنان انقلاب شد.

این مسؤول با بیان سابقه سیاه و تاریک آمریکا و رژیم صهیونیستی، ابراز داشت: اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز زانو زدن در برابر این مستکبر به همراه ندارد، از این رو در دوران دفاع مقدس اعتقاد و اعتماد به دستورالعمل های حضرت امام خمینی(ره) اقتدار و صلابت را به انقلاب هدیه داد.

وی در ادامه افزود: وقتی معیار خدا شد، سست بنیانی از بین رفته و اقتدار و خودباوری به ملت تزریق می شود، دین محوری و خداپرستی رزمندگان اسلام رمز بقا و ارتقا نظام شد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به بیانات گهربار بنیانگذار انقلاب اسلامی، بیان داشت: دفاع مقدس هدیه ای الهی بود که سبب شد انقلاب با تکیه بر توان داخلی اقتصاد و توان نظامی خود را ارتقا بخشد و در برابر به روزترین سلاح ها و تفکرات دشمنان ایستادگی کرده و از فروپاشی انقلاب جلوگیری کند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه افزود: امروز جنگ تحمیلی به سند افتخار نظام تبدیل شده است، دفاع مقدس سبب رویش و صدور انقلاب و اسلام به تمام جهان شد.

این مسؤول در پایان به نعمت ولایت فقیه اشاره کرد و بیان داشت: بازدارندگی انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه، ایستادگی و تقویت روحیه ایثار و شهادت طلبی تحقق می یابد./857/302/ب2

ارسال نظرات