۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۵۲۶۳۰
نماینده مجلس:

نیروهای ارزشی از اختلاف‌های جزئی صرف‌نظر کنند

عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: نيروهاي ارزشي و علاقمند به امام و رهبري و انقلاب و کساني که بدنبال مصالح کشور هستند بايد از اختلاف هاي جزئي و غيراصولي صرفنظر کنند.
سيد جواد ساداتي نژاد نماينده مردم كاشان و آران وبيدگل

سيد جواد ساداتي نژاد درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، با اشاره به رهنمودهاي اخير رهبر معظم انقلاب افزود: دشمنان نظام همواره سعي کرده اند با ايجاد اختلاف، چند دستگي و حتي تقابل و نهايتا درگيري بين گروه هاي سياسي و حتي اقوام و مذاهب گوناگون، هم در بعد ملي و هم در سطح منطقه به اهدافشان برسند.

وي افزود: همانطور که امام خميني(ره) فرمود دو رکن اصلي و رمز بقا و پيروزي انقلاب اسلامي انگيزه الهي و مقصد عالي حکومت اسلامي و وحدت ملت بويژه نيروهاي مومن و انقلابي در سراسر کشور است.

ساداتي نژاد تاکيد کرد: امروز و در آينده نيز آنچه براي ملت ايران و نيروهاي مومن و انقلابي بايد مطرح باشد و اهميت آن را در نظر بگيرند، خنثي کردن تبليغات تفرقه افکن و خانه برانداز دشمن و دوري از از دو قطبي هاي داخلي است.

اين نماينده مجلس تصريح کرد: همانگونه که در فتنه 88 ديديم دشمن و عناصر داخلي آن به بهانه انتخابات، ابتدا سعي کردند ايجاد ترديد و اختلاف کنند تا در چنين فضاي مشوش و شلوغي، عناصر مغرض، خائن و دست آموز خود را براي کارهاي اخلال گرانه وارد صحنه کنند اما به دليل هوشياري رهبري و وحدت و بصيرت مردم انقلابي کشور به نتيجه نرسيدند.

ساداتي نژاد تاکيد کرد: هر اقدامي که موجب دو قطبي کاذب در کشور شود به ضرر کشور است و آحاد مردم و نيروهاي ارزشي و جريانات مختلف سياسي، همه با اتحاد با اتحاد حول محور ولايت، در مقابل افراد معدودي بايد باشند که مخالف اصل انقلاب و استقلال کشور هستند و هدف آنها تقديم کشور به آمريکا و استکبار است.

عضوكميسيون آموزش و تحقيقات مجلس يادآور شد: نيروهاي ارزشي و علاقمند به امام و رهبري و انقلاب و کساني که بدنبال مصالح کشور هستند بايد از اختلاف هاي جزئي و غيراصولي صرفنظر کنند./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات