۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۵۲۶۹۳
سردار نقدی در جمع بسیجیان استان سمنان:

زیاده‌خواهی مستکبران منشأ خشونت در جهان است

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از شر زیاده‌خواهی و زورگویی استکبار جهانی و ایادی آن آسوده بمانیم تنها راه حفظ آمادگی و بالابردن توان نظامی و دفاعی کشورمان است.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در جمع 10 هزار بسیجی استان سمنان در منطقه عمومی رزمایش الی بیت المقدس 5 این استان با اشاره به اینکه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب و انقلاب اسلامی ضرورتی همیشگی است، اظهار داشت: رزمندگان جان‌برکف ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس با اعتقاد و اراده به جهاد فی‌سبیل الله، جان خود را فدا کردند و امروز ما باید راه آنان ادامه یابد.

وی استکبار ستیزی را اصل غیرقابل چشم پوشی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: کسانی که امروز از ضرورت کاهش بودجه و هزینه دفاعی کشور سخن به میان می‌آورند باید بیش از این در سخنانشان تدبر کنند زیرا کلام خداوند را فراموش کرده‌اند که می‌فرماید، هرچه در راه مبارزه و دفاع برابر مستکبران و زورگویان عالم صرف کنید به شما باز می‌گردد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه امروز بر همگان روشن است که دشمن و نظام سلطه به‌دنبال دشمنی و عداوت با ملت و نظام ما است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم از شر زیاده‌خواهی و زورگویی استکبار جهانی و ایادی آن آسوده بمانیم تنها راه حفظ آمادگی و بالابردن توان نظامی و دفاعی کشورمان است.

سردار نقدی با اشاره به حضور پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه عمومی برگزاری رزمایش الی بیت المقدس 5 استان سمنان و برگزاری آیین باشکوه و معنوی وداع با این یادگاران دوران ایثار و حماسه ، اظهار داشت: شهدا رهروان استوار و باایمان طریق سرخ حسینی بودند که شایسته در مسیر گفتمان عاشورا گام برداشتند و امروز ما باید پیام آنان را به نسل جوان جامعه اسلامی انتقال دهیم.

منشأ خشونت در جهان زیاده‌خواهی مستکبران است

وی با اشاره به سوال مهر رییس جمهورمبنی بر علل خشونت در جهان، گفت: آقایان باید بدانند که منشأ خشونت در جهان زیاده‌خواهی مستکبران و زورگویان است، افراد و دولت‌هایی که تجاوز و کینه کار همیشگی آنان برای بیشتر داشتن است، متجاوزانی که آزادی را به عنوان حق مسلم انسان‌ها و ملت‌ها سلب می‌کنند و دنیا را برای خود می‌خواهند، این معنا و حقیقتی است که باید به نسل آینده‌ساز کشور منتقل کنیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خداوند متعال انسان را آزاد و مختار آفرید تا بتواند تصمیم بگیرد و راه و معبر و مسیر زندگی خود را انتخاب کند و آزادگی در ذات انسانها قرار داده، تصریح کرد: در تمام طول تاریخ زیاده‌خواهان می‌خواهند آزادی را از انسانها سلب کنند و این مهم بر خلاف دستورات دین مبین اسلام است که انسان‌ها را آزاد می‌خواهد./977/پ202/ج1

ارسال نظرات