۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۵۳۲۰۳
مسؤول امور مساجد شاهین شهر:

ماهواره نور ایمان را از قلوب دور می‌کند

حجت الاسلام نریمانی با اشاره به دستور پیامبر(ص) در بیرون انداختن بتها از خانه ها بعد از فتح مکه، گفت: امروز نیازمند روش پیامبر(ص) در مبارزه با تهاجم فرهنگی هستیم، باید قبل از آنکه ماهواره ها ایمان را از قلوب ما بیرون کنند، آنها را از خانه های خود بیرون بیندازیم.
حجت الاسلام نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام  نریمانی، مسؤول امور مساجد شاهین شهر‏، ‏صبح امروز در مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان(ع)در مصلی شاهین شهر با تشکر از زحمات عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در برپایی مراسم عزاداری و شور و شوق حسینی، گفت: نظر بزرگان اینست که از آیات قرآن مجید در منابر ماه محرم استفاده شود تا معارف تشیع بهتر تبیین شود.

وی با اشاره به آیات سوره مبارکه نصر، ادامه داد: سوره نصر در هنگام فتح مکه به دست مسلمانان نازل شد و گرویدن فوج فوج مردم به دین اسلام  در این سوره برجسته شده است، پیامبر(ص) بعد از فتح مکه به مردم دستور دادند تا بتها را از خانه های خود بیرون بیندازند.

مسؤول امور مساجد شاهین شهر‏، افزود: اگر می خواهیم کار فرهنگی بکنیم باید زشتیها را از خانه ها و دلهای خود و مسلمانان بیرون کنیم، امروز ماهواره ها در منازل مسلمانان مصداق زشتی و آلودگی است و باید آنها را از منازل خود بیرون بیندازیم.

حجت الاسلام نریمانی گفت: باید مواظب دلهای خود باشیم تا مبادا شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایمان ما را بدزدند و نور ایمان را از قلوب ما بیرون کنند، همچنین باید دلهای خود را از کینه و نفاق دور کنیم، چرا که کینه با محبت اهل بیت(ع) سازگاری ندارد.

وی، اظهار داشت: با دستور پیامبر اسلام(ص)کوچه های مکه در آن زمان پر از بتهایی شد که مردم از خانه های خود بیرون انداختند، امروز باید از روش پیامبر(ص) برای مبارزه با تهاجم فرهنگی استفاده کنیم و تا ماهواره ها ایمان را از قلوب ما دور نکرده اند آنها را از خودمان دور کنیم و بیرون بیاندازیم.

استاد حوزه علمیه، بیان داشت: بیاییم در ابتدای ماه محرم بدیها و زشتیها را از کانون خانواده خود دور کنیم و پلیدیها را دور بیاندازیم، مردم در زمان فتح مکه هنوز به بتها دلبستگی داشتند و تعداد زیادی از بتها در خانه ها بود و با جمع شدن آنها مظاهر علنی شرک از جامعه مسلمین دور شدند، امروز هم باید با پلیدی ماهواره ها را از خود دور کنیم./203/869/ب1

ارسال نظرات